miercuri, 1 februarie 2023

365 pozeblog - retrospectiva lunii ianuarie

 S-a închieiat prima luna din acest an în care am acceptat provocarea de a posta zilnic măcar o poză pe blog. Prima lună a trecut ușor și mă bucur că am găsit mereu câte un subiect de postat. Mă bucur că am reuși să nu ratez nicio zi chiar dacă uneori am ajuns să postez doar în ultimele minute ale zilei. Sper să pot realiza măcar același lucru și în luna februarie.

   

   


   

   

   

   

   

  


Articole:

  1. 365 poze blog
  2. Provocări în 2023
  3. Care-i planul și ce facem?
  4. Puzzle în lucru
  5. Crăciunițe - Nu mă deranja
  6. Felicitări cu hârtie de împachetat
  7. La mulți ani, Ion, Ioana!
  8. Pentru un pasionat de off-road
  9. Cine este Moș Crăciun? - Citate Favorite
  10. Tort de mere cu cremă de zahăr ars
  11. Din nou niște răsfățați - MFC(42)
  12. Reguli de viață
  13. Puzzl-uri terminate(1)
  14. Tartă cu fructe
  15. Tablou cu hârtie de împachetat
  16. Poezia lui Eminescu
  17. Peripeții cu puzzle
  18. De-ale lui Fifi - MFC(43)
  19. Îmi fac de lucru singură
  20. Prieteni solidari
  21. Puzzle metalic
  22. Bucurii de ianuarie {3/2023}
  23. Ziua scrisului de mână - citate favorite (4)
  24. Ce sărbătorim pe 24 ianuarie?
  25. Cubul rubic și derivate ale sale - MFC (44)
  26. Minicoșuleț împletit din hârtie
  27. În sfârșit zăpadă
  28. Aventuri prin zăpadă
  29. Coperți de hârtie pentru caiet
  30. Frânturi din el - Citate favorite (5)
  31. O zi cu surprize

6 comentarii:

  1. Ai muncit ceva pentru postarea asta. Astfel de mozaicuri genereaza atata energie cand vezi ce ai realizat! Si ca ai puterea si dorinta de a le face! Multa imaginatie si de aici inainte, Niko! Pup. 😙💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cai ai dreptate? Deși erau deja și toate pozle editate și încărcate, iar text nu a fost cine știe ce, am fost surprinsă să vad că îmi ia destul de mult timp să le adun pe toate și să le așez.
      Mulțumesc Suzana.

      Ștergere
  2. MI NU NAT!!!!!
    :*
    Ai facut mozaicul lunii :D Superb este. Sa fie cel putin la fel de bine si luna aceasta si tot asa.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc, te-am copiat cu acest mozaic, dar este asa...pansament pentru suflet când îl vezi făcut, că ai toate postările pe care ți le-ai programat. Chiar îmi doresc să reușesc și în februarie să poztez zilnic o fotografie.

      Ștergere
  3. Interesantă retrospectivă și minuțios analizată ! Felicitări 👍
    Luna februarie va fi și mai bogată, sunt sigură 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!