sâmbătă, 25 februarie 2023

Achiziții la oferte avantajoase

 


Dimineață am fost în Auchan, trebuia să iau fix doar un lucru, pe care l-am și luat, dar când vreodată am intrat eu într-un magazin fără să mă uit după oferte, dar mai ales fără să iau în plus față de listă.
De data asta a fost cu un noroc neașteptat. La raionul de craft am găsit un set creație a unei sacoșe cu ac persan. Setul conține sacoșa (albă sau neagră), gherghef, acul persan, firele și instrucțiuni. Toate la frumoasa sumă de numai 7 lei. Da, ați citit bine doar șapte lei. Așa că dacă aveți drum prin Auchan poate treceți și pe a raionul acesta. Nu erau singurele lucruri la preț redus.

12 comentarii:

  1. Da! Asta e plasuta. Insa nu credeam ca pe acel material se lucreaza atat de greu. Si lucrezi pe fata, cand ar trebui lucrat invers. Dar la cat de groase sunt firele nu prea iti mai dai seama. Nu am ajuns la acest magazin de ceva vreme. Multumesc pt. info. O duminica placuta! 💖😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am de gând sa cos pe plăsuta asta. Ca să fiu sinceră am luat setul mai mult pentru gherghef și pentru acul persan.
      Sa ști ca în broderia cu ac persan exista și varianta de lucru pe față, dar nu mai iese covoraș cu ciucuri/fire ci seamănă cu broderia clasică.

      Ștergere
  2. Inca un motiv de părere de râu că nu am Auchan prin apropiere!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari! Imi place si petrec macar o zi pe luna la shopping (merg cu matusa mea), asa fata un scop anume, umblu din magazin in magazin si ma uit ce mai e nou, ce costa, ce mi-ar place, ce as avea nevoie... Se intampla sa gasesc lucruri frumoase si daca mai sunt si la preturi accesibile, cu reduceri atunci, placerea de a cumpara este inzecita!
    Niko, abia astept sa vad ce vei face cu noua achizitie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. La fel simt și eu. Singurele magazine în care ma simt inconfortabil sunt cele de haine pt mine.

      Ștergere
  4. interesant setul. Din pacate eu am cca 100 km pana la cel mai apropiat magazin :). Spor la ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate poti comanda online. Am văzut ca au acest serviciu, deși nu am comandat niciodată.
      Spor și ție.

      Ștergere
  5. Chiar este ieftin setul!Tot din Auchan mi-am luat un puzzle, un joc de tableși culori, din Cărturești mi-am luat o carte de colorat pentru adulți - Creaturi Magice- și un joc Qwirkle la reducere. Iar de la Magic Hobby mi-am luat un set de broderie în cruce la 13 lei - conține pânza, firele, acul și schema de cusut, pe lângă batoanele de silicon.
    Spor în tot ceea ce ți-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesate și achizițiile tale. Sper să le pui și pe blog să le vedem și noi.
      Sa te bucuri de ele.

      Ștergere
  6. Ce fain.... vreau si eu :)))) Nu e corect.
    Ma intreb daca nu or avea si online.
    Lasand asta - m-am intrebat mereu ce e cu acul acesta persan :)))) si am tot zis ca o sa caut info penet, dar mereu sunt o gramada de facut si nu mai ajung.
    Abia astept sa vad ce vei face - adica ce proiect :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum scriam mai sus, am văzut că au serviciu online.
      Caută pe FB grup broderie cu ac persan. Eu de acolo m-am lămurit cel mai mult.
      Sacosa asta cred că o voi picta. Cu acum persan chiar nu am de gând să încerc pe ea. Voi face ceva pe pe etamină cu el, dar încă nu știu ce.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!