duminică, 5 februarie 2023

Pregătiri de primăvară

 Suntem deja în luna februarie și știm cu toții cât de repede trece timpul. Deja prima săptămână din februarie a și trecut. Și cum martie începe cu o mărțișorul, urmat imediat de Ziua Femeii, e cazul să începem să ne pregătim în consecință pentru doamnele profesoare ale fetelor. Mi-am cam petrecut săptămâna pregătind cartoanele pentru felicitări Stitching card. De mâine sper să încep să cos. Mai rămâne să stabilesc ce tip de mărțișoare să fac și câte sunt necesare. Mă bazam pe vacanța din februarie a fetelor pentru asta, dar se pare că deși nu mai mergem la școală vom avea zilele destul de aglomerate și în acea perioadă.

Weekendul acesta am realizat că nu mi-am făcut tocmai bine calculele pentru finalul de săptămână și cumva nu am reușit să termin gentuța pentru Transformările creative din februarie. Da, mai avem două zile la această temă, și avem timp oricum până la finalul lunii, dar speram să fiu mai organizată și să fie un proiect pe săptămână.

În ianuarie am lucrat de curiozitate câteva pătrățele tricotate după un mode explicat de Irina (Dulce casă) urmând să văd dacă voi face ceva cu ele. Pentru că am folosit un fir recuperat de la o fustiță, am zis că s-ar potrivi temei acestei luni și mi-am propus să fac o gentuță. Dar ce, pot eu să fac de păpușă? Nuuu, sunt pătrățele prea mari, fac pentru picitotul meu. Și am calculat eu să-i încapă măcar telefonul în gentuță. Asta înseamnă că îmi trebuie vreo 10 pătrate pentru primul rând, și probabil vreo 3 rânduri de pătrate minum. La cât de repede tricotez eu... voi termina probabil luna viitoare.

Am schimbat macazul și hai să fac o gentuță fără coasere, că planul era pentru azi, duminică. Am reușit doar să încep, să-mi fac tiparul și să-mi tai o parte din materiale. Aș fi vrut să termin și pentru că mâine sunt plecată toată ziua, dar... Sper să reușesc măcar până marți.

O săptămână cu spor!


PS: Am pus și la Transformări creative, dar pun și aici în caz că nu mai intrați acolo în timp util:

Știu că luna trecută am avut ca temă obligatărie coperți de caiet, dar dacă în loc de covoraș credeți că v-ar fi mai util o copertă de caiet sau un capac de cutie decorat cu ceva ce ar semăna cu un covoraș, atunci se poate face și așa ceva la această temă.”

6 comentarii:

  1. Inca mai ma gandesc. Azi am avut si program administrativ, dar am strans din dinti si
    am continuat calul puzzle. Surpriza finala: am cinci piese lipsa. Inca ma intreb unde ar putea fi, insa evaluez solutiile pentru a le confectiona.
    O saptamana cu spor, draga Niko! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam aglomerat program ai !
    Spor în ceea ce vrei să realizezi 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și simt că se tot aglomerează cu fiecare clipă. Dar o rezolvăm noi cumva.
      Pupici.

      Ștergere
  3. ❤️ ce proiecte draguuuute!!!
    Si planurile mele „glorioase” varianta super restransa au fost date peste cap.
    Nici eu nu stiu ce martisoare sau daca reusesc sa fac ceva anul acesta :))).
    Pupici si spor!!

    ps: interesante variantele propuse la covoras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ani de zile nu mai cumpăr mărțișoare, le fac eu. Problema e că am cam epuizat ideile, nu-mi place să mă repet și nu prea știu ce să fac acum să fie și ușor și rapid de confecționat.
      Spor și ție!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!