sâmbătă, 11 februarie 2023

Galopând pe plajă - Puzzle 600 piese {5/2023}

La începutul lunii, căutam un cadou, știam exact ce vreau și pentru că nu mai găseam în magazine ceea ce căutam am apelat de data asta la net. Am descoperit astfel site-ul Ozone, singurul care mai avea ce doream eu, dar care să zicem că m-a corupt la puzzle-uri. E prima dată când am comandat de la ei, am făcut comanda cu ramburs neștiind exact la ce să ma aștept. Pot spune că au fost chiar foarte serioși, am plasat comanda pe 2 februarie și pe 6 a sosit coletul. Ce mi-am comandat, în afara cadoului? Bine-nțeles că puzzle-uri. Am avut norocul să găsesc unele la oferte chiar avantajoase, dar cel mai încântată am fost de puzzle-urile cu forme speciale. Am găsit de la firma Trefl o serie numită „Crazy Shapes”, puzzle-uri ale căror piese au forme unice, atipice. Mi-am luat trei din cele găsite pe site și pe 7 februarie deja începeam primul puzzle. În ciuda formelor unice, cu ceva ajutor l-am terminat a doua zi.

Este vorba despre „Galloping among the waves”, 600 piese, dimensiuni 68x48 cm


piesele sunt într-adevăr „crazy”


nu cred că sunt două la fel


Nicio șansă să fac marginea la început așa cum eram obișnuită


Am asamblat mai întâi pontonul din dreapta imaginii


Apoi „marea” pe care am recunoscut-o datorită valurilor


Am continuat cu cerul pentru care am întors puzzle-ul învers ca să ajung mai ușor


și cumva mi-a fost mai ușor să descoper marginile


Apoi eu am continuat cu valurile, în timp ce ajutoarele mele au lucrat la cai


La final, un puzzle ce abia așteaptă să fie lipit și pus la vedere



 Postare pentru Clubul de puzzle

10 comentarii:

  1. Ohhh.. deci asa este? Ma gandeam ca doar marginea este dantelata - foaaarte tare ideea.
    Ozone sunt foarte faini. Eu am comandat de ceva timp de la ei - pachetele vin prin Cargus. Au si ei brandul lor - Black sea.
    Abia astept sa vad ce ti-ai mai luat. eu de la ei vreau puzzle-ul cu gheisha de 2000 de piese... Pfff!
    Revenind la puzzle insa, foarte fain ti-a iesit - iti dai seama ca abia astept sa vad care sunt celelalte. hahahahaha
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut orice piesă e dantaeletă intr-un anume fel. Am căutat putin pe site dar nu am găsit puzzle-ul de care spui. Au o varietate destul de mare de puzzle-uri. Al doilea puzzle îl vezi în articolul de azi. Ultimul e în lucru, sper să-l termin in seara asta.

      Ștergere
  2. Ce mult mi-as dori sa mai vad cai galopand la malul marii. Din tinerete nu am mai vazut.
    Superb modelul. Pus intr-o ambianta anume e ca o pictura. Fain.
    O duminica minunata, Niko!😙❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi închipui că sunt superbi. Nu am văzut niciodată.
      Chiar am avut o duminică frumoasă. Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Woow,
    Felicitări,e clar că Mara vrea la tine,puzzle este pasiunea ei💙

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoși - parcă sunt reali 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!