vineri, 10 februarie 2023

Când din greșeli se naște ceva nou

 Fiindcă martie se apropie cu pași repezi, v-am mai spus că printre picături m-am apucat de pregătit felicitări și anume preferatele mele: Stitching card. Acum sunt în etapa de coasere a cartoanelor pe care vi le-am arătat aici

Unele dintre ele le-am mai cusut și cu alte ocazii motiv pentru care nu mai țin după mine foaia cu instrucțiuni. Așa se face că am reușit performanța să greșesc nu una, nu două ci trei petale până am realizat că nu respect modelul. Dar întâmplarea a făcut să greșesc la toate petalele la fel și să observ că arată bine chiar și cu greșelile mele. Și uite așa s-a născut un model nou de floare.


În poză, modelul conform instrucțiunilor este cel din stânga. Cel „greșit” este în dreapta.

10 comentarii:

  1. Niko, daca nu spuneai, dupa mine erau doua modele, amandoua foarte frumoase.
    Spor la felicitari. Un weekend placut! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de-acum înainte nici nu va mai fi greseală, ci un model nou. Deja parcă îmi place mai mult asa.

      Ștergere
  2. Cel gresit este la fel de frumos ca cel bun. Nu stia nimeni ca e o greseala la mijloc daca nu spuneai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie incepe sa-mi placă mai mult cel „gresit”. Cu siguranță voi face mai ulte felicitări cu acet nou model.

      Ștergere
  3. Cine spune ca e gresit? :D
    Imi place tare tare mult!!
    Sa tot gresesti asa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de-acum nu mai e greșit. E un model nou.
      Exact așa mi-am zis si eu. Astfel de greseli sunt binevenite.

      Ștergere
  4. Felicitări,eu nu vad nici o greșeală,sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Credeam că așa ai dorit: două variante ! Foarte frumoase 👍
    Pupici❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că la un nivel subconstient așa mi-am dorit daca am ”gresit” la trei petale excat la fel până am realizat că îmi iese alt model.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!