duminică, 12 februarie 2023

Înfruntând un tigru - Puzzle {6/2023}

 Ieri vă povesteam despre seria de puzzle-uri cu forme ciudate „Crazy Shapes!” pe care am descoperit-o de curând. Al doilea puzzle pe care l-am făcut din această serie se numește „Facing a tiger”, marca Trefl și are tot 600 de piese care de care mai ciudate.


de data asta am avut ajutor la sortat, care a și asamblat ochișorii tigrului fioros


Initial am vrut să procedez ca la puzzle-ul trecut, de la exterior către interior, dar nu a fost pur si simplu chip să văd ceva în tot acel albastru, așă că am început pe culori, mai întâi gura


apoi nasul și fălcile


și am trecut la conturul tigrului



După care am continuat cu restul tigrului




Fundalul mi-a dat cele mai multe bătăi de cap. L-am rezolvat doar cu ajutorul fetelor, până nu au venit ele să ne consultăm, pur și simplu nu vedeam dungile din fundal


Nu-i așa că e frumos, oricât de fioros pare? Mi-ar plăcea să-l fac suport pentru birou, să-l văd mereu


 Postare pentru Clubul de puzzle

18 comentarii:

  1. Hahaha ce motanel simpatic :))) (ce au spus cei doi roscatei din dotare? :D).
    Sunt interesante puzzle-urile acestea, dar mie tot la cele minuscule imi sta gandul, hahahaha!
    Eu tot cu puzzle -ul ala de 1500. Azi am reusit sa ii acord atentie - am facut niste munti :))))
    Felictari pentru rabdare :D si rezultat :)

    (ai putea sa il faci suport pentru birou, da. hihihi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roscățeii din doare nu l-au văzut deloc încă. E acoperit cu un carton pe de protecție și ei dorm pe teancul meu de puzzle-uri care asteapta să fie lipite.

      Ștergere
  2. La birou? Spre musafiri? Arata bine, insa recunosc ca nu as vrea sa-l vad mereu in fata ochilor. Parca m-as pregati de lupta.
    O sa explorez si eu site-ul sa mai imi clatesc ochii...
    Noapte buna, draga Niko! O zi usoara maine si o saptamana la fel! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu la birou, pe biroul meu de acasa. Sunt suporturile acelea de protecție pentru birouri. Mi-ar plcăcea unul cu această imagina. Însă acesta fiins puzzle nu prea merge să pui foaia pe el și să scrii că sunt multe denivelori de la îmbinarea pieselor. Mi-ar trebui să găsesc o folie transparentă mai groasă să nu se mai simptă denivelările.

      Ștergere
    2. Stii metrajele alea de plastic pentru fete de masa, cu diverse modele?
      Exista si perfect transparente si sunt destul de grosute.

      Ștergere
    3. Nu știu de ele. Une le-aș găsi? La metraje sau la magazinele de uz casnic ( unde au mușama)?

      Ștergere
  3. Mi-am cumpărat și eu ieri unul cu 1000 de piese - Postere celebre! Ma voi apuca de el cand voi cumpăra și o ramă!
    Arată bine tigrul tău!
    O săptămână ușoară plină de realizări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!
    Când ai nevoie de ajutor la puzzle ți o trimit pe Mara,a ajuns la 300de piese,este preferatul ei💙

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo, este frumos bineînțeles ! Îl vrei ca să îți transmită adrenalină ?
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!