sâmbătă, 4 februarie 2023

Lupte ... de pisici

 


8 comentarii:

  1. O... deci aveti parte si de asa ceva :))).
    La mine as putea pune lupte de testoase ....... hmm.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai sunt si astfel de momente oarecum tensionate, dar distractive. Ar fi interesante si testoasele. Ti-am zis ca am avut si eu una candva demult?

      Ștergere
    2. Nuuu, nu stiam :O .. ce tare!!!
      Ale mele au momente de box uneori. Spre marea mea.. „incantare„...

      Ștergere
    3. Au trecut mulți ani de atunci. Am avut doar una, prin facultate pe care într-un moment de mare tristeșe am fost convinsă/păcălită să o dau. Nu mi-am mai luat alta de atunci. Nici nu știu dacă aș putea.

      Ștergere
  2. Ce dragut le-ai surprins! Nu stiu ele cum se simteau dar pareau
    ca se cam alinta!
    O duminica placuta Niko!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât timp cât nu s-a lasat cu miorlăituri jalnice cred că e de bine. Se pândesc, se aleargă unul pe altul, se ”muscă” dar făra a strange banuiesc că nu se vaită niciunul, apoi se spala în special Porto pe Fifi. Nu știu de ce dar și acum am impresia că Porto vroia să-l învețe ceva, pentru că îl prinde într-o anumită poziție, îl ține puțin apoi îi dă drumul. E ceva ca și cum l-ar învăța să lupte.

      Ștergere
  3. Ce smotoceală !!!
    Mă uit de multe ori pe fb la filmări cu pisicuțe multe, la joaca lor...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!