marți, 28 februarie 2023

Kinusaiga - Transformări creative februarie (extra)

 Anul acesta ne-am propus să reducem din poluarea pe care o creăm zi de zi, reciclând cât mai mult posibil și folosind în creațiile noastre materiale reciclabile. Astfel a luat naștere calendarul recreativ din 2023 , Transformări creative. În fiecare lună vom lucra cu un material ce se poate recicla.

Luna februarie este dedicată transformării hainelor/materialelor pe care nu le mai folosim din diverse motive: - au rămas mici, s-au rupt, pătat etc..

Pentru ultima săptămână din februarie, la tema fii creativ (tema noastră la alegere), prima mea idee a fost de a face o cutie îmbrăcată în material și decorată cu un tablou kinusaiga (patch work pe polistiren). Așa cum mă așteptam, la perioada aglomerată pe care am avut-o, n-am mai reușit să fac și cutia, dar am terminat tabloul. Bine, cu excepția ramei, care va fi îmbrăcată odată cu cutia pe care va sta. 



 Principalul motiv pentru care nu am terminat și cutia îl reprezintă evenimentul de mâine, 1 Martie - Mărțișorul și pregătirile noastre pentru prima zi de primăvară. 
V-am mai arătat floricele loom realizate pentru aceasta ocazie. Le-am pus ace de broșă și le-am făcut pliculețe 3D ca ambalaj.


Pentru tablou, am folosit resturi de materiale rămase de la diverse hăinuțe croite de mama pentru noi, fie de la diverse haine irecuperabile în forma lor inițială. Fiecare bucată de material a fost călcată și apretată înainte de a fi folosită.



Pentru aceste tablouri folosesc ca bază un material special, un fel de burete/spumă prins între două foi de carton. Nu știu dacă are o denumire anume. Pe el desenez modelul dorit apoi tai cu un cutter de craft toate contururile cu atenție, fără să tai și cartonul de pe spate.
Apoi cu lipici universal de la Bizon lipesc bucățele de material pe porțiunea dorită ale căror margini se introduc în fantele create cu cutterul.

 


14 comentarii:

  1. wow... initial am crezut ca este o felicitare, dar de fapt este un tablou.
    Ingenios mod de lucru! De mare efect colajul tau! Felicitari pentru migala si idee creativa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte, foarte frumos.
    O idee de reciclare foarte buna, iar executia impecabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Execuția nu e chiar așa impecabilă, dar nu se deve de la distanță.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Ai mai spus de tehnica asta si eram curioasa daca vei face ceva. Atunci cand am lucrat tablouasul meu, la asta m-am gandit, doar ca strecurand doar o bucata am taiat complet spuma.
    A iesit minunat. Nu e simplu, dar functie de materiale poate iesi ceva fain.
    Felicitari Niko! O primavara minunata!
    Pup. 💖💋

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vrut să concep că trece luna și eu nu fac ceva de genul, mai ales că atunci când am descoperit această tehnică m-am îndrăgostit iremediabil de ea.
      O primăvară minunată!

      Ștergere
  4. Felicitări pentru că reușești realizări minunate pe toate planurile vieții tale 👍
    Îți doresc o primăvară minunată 👍❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu văd ceva deosebit la tine! Felicitări, îmi place că folosești tehnici noi tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Mă bucură nespus aprecierea ta.
      Sunt dependentă de a schimba permanent tehnica în care lucrez.

      Ștergere
  6. Acum privesc asa... ca la o nava spatiala! 😊 Hm. Poate ca la vederea unei nave din spatiu n-as fi chiar asa cu gura deschisa si ochii holbati - nave spatiale am mai vazut! 😂
    Imi pare fantastic ce-ai reusit aici! Zici ca-i tablou... matlasat!
    Superb! ❤
    Mihaela draga, ai talent si indemanare, nu gluma! Si rabdare! ❤ Toata stima! Felicitari si pentru acest tablou!

    Si... sa nu uit! O astfel de floricica e si la mine, cred. "Floricica loom" - de-asi tine minte cum ii zice! Ce-am mai studiat-o! 😊 Sa aflu cum e facuta... Crezi ca m-am prins?! Exact: nu. 😊
    Zile senine iti doresc, si spor la ceea ce ti-ai propus! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram pe repede inainte că vroiam să print tabelul din februarie și nu am făcut poze pe etape. Dar cred că mai am pozele de la tutorialele puse pe forum. O să le caut. În funcție de materialele folosite ai dreptate, poate fi considerat matlasat.

      Floricica ce ti-am trimis-o nu e loom, e din panglică făcută. Loom am făcut pentru prima data în acest an și e din fire. La floricica din panglică se face petală cu petală și apoi le-am cusut împreună. Îmi plac enorm cum arata, dar nu-mi pace că trebuie să lucrz cu lumănare aprinsă pt ele.

      Ștergere
  7. Wow....Ingenios! Felicitări! Esti foarte creativa!
    O seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!