vineri, 17 februarie 2023

Insula tropicală - Puzzle {7/2023}

 Ultimul puzzle din seria Crazy Shapes de la Trefl pe care îl am se numește „Tropical island” , are tot 600 de piese și ca dimensiune este 68x48 cm.

Față de celelalte două acesta este mult mai colorat, lucru care pe mine m-a ajutat foarte mult la asamblare. 


Primul pas a fost sortarea pe culori, metoda mea de lucru la puzzle-uri.


Piesele au asemenea forme că nu seamănă nici cu cele prezentate pe cutie ( aceeași broască dar din forme diferite).


Am început cu linia orizontului, culorile contrastante au făcut a fi ușor de recunoscut piesele.


Am continuat apoi cu insula.


Urmând să continui cu bucăți din peisajul acvatic, în funcție de culori. 

 

 

Cam așa arăta la prima pauză.


Seara a fost putin mai dificil, lumina becului făcea piesele să lucească.


Dar am continuat pe culori pănă am terminat marea.






Cerul a fost ultimul. L-am început în aceeași seara, dar oboseala zilei și-a spus cuvântul și a trebuit să mă opresc.


Dar dimineață m-am trezit mai devreme și l-am terminat repede.



Postare pentru Clubul de puzzle

12 comentarii:

  1. Ce peisaj frumos! Am și eu un puzzle la care mă chinui de o săptămână, tot pe culori am sortat piesele, de 1000 piese - 48x68, i-am luat și ramă, dar nu știu când il voi termina.😂
    O sâmbătă frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Primul meu puzzle de 1000 de piese, a fost turnul Eifel cu enorm de mult cer albastru senin. Turnul și clădirile le-am făcut repede. cerul....cred că a durat un an până am găsit rabdarea decesară de a verifica piesă cu piesă. Si apoi a mai durat vreo 3 zile până l-am terminat.

      Ștergere
  2. Wow... Foarte frumos! Este o adevarata arta, sa imbini bucatelele mici in asa un tablou frumos.
    Un weekend placut sa ai 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmbinarea pieselor e mai degrama un exercițiu de relaxare, de concentrare. Arta e dată de cel care a făcut fotografia/tabloul ce sta la baza puzzle-ului

      Ștergere
  3. Niko, nu stiu cum le faceti asa repede. Arata foarte... tropical! Si cred ca nu e vorba doar de culori ci si de forma pieselor. Asa mi se pare! Felicitari pentru noua minune!
    Seara buna si duminica placuta. Pup!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e ceva de obisnuință. Cand faci mereu același lucru devine mai ușor și mai rapid Si e cumva ca mersul pe bicicletă, îți aduci aminte cum chiar daca n-ai mai făcut de mult.
      O saptămana frumoasă!

      Ștergere
  4. Sunt mari... ma refer la dimensiune - adica sunt cat cele de 1000 de piese. Nu? Fantastic ! Imi place mult de tot! Mi-am pus si eu unul in wishlist (pe cel cu Parisul... hahahaha - apropo de primul tau puzzle).
    Cred ca dintre cele trei imi place cel mai mult acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au exact aceeași dimensiune ca cele de 1000 piese, doar că marginea nu e dreapta ci dantelată.
      Si pentru mine asta e preferatul. Mai am unul pe care mi-l doresc, dar...nu-l mai găsesc.

      Ștergere
  5. Un puzzle ca la tropice - bogat 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. E un peisaj excelent! E "foarte vara" pe acolo. 😊
    Tu si Rux sunteti pe repede inainte la puzzle-uri, iar eu tot apropii de mine punga neinceputa, dar tot nu reusesc sa incep (datorita tie, acum am si lipici special - multumesc ❤) Nici despre celelalte (facute deja) n-am mai reusit sa scriu...
    Spor la ce iti propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus pauză acum la puzzle. Mai lăsam și pentru luna martie că doar am zis unul de luna. O să fie mai mult de unul, dar pentru februarie îmi ajunge. Am deja multe alte proiecte restante din cauza de făcut puzzle.
      Spor și ție!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!