sâmbătă, 18 februarie 2023

Noapte înstelată - Vincent van Gogh - Puzzle {2/2023}

Una din puținele picturi pe care o recunosc oriunde și în orice aș vedea-o este „Noapte înstelată” de Vincent van Gogh. De original nici nu se pune problema să îl pot avea, dar o reproducere este mai accesibilă. Varianta aleasă a fost sub forma unui puzzle de la firma Trefl, „The starry night - Vincent van Gogh”, 1000 piese, dimensiune 68x48 cm.

Despre acest puzzle am mai povestit că l-am început aici și aici, pozele următoare sunt din acele articole. Am terminat puzzle-ul încă din ianuarie, dar nu știu de ce nu am pus și poză cu el terminat. Cred că am vrut să-l lipesc și am zis că pun poză cu el lipit. Nu e lipit nici acum, am așteptat să strâng mai multe și sper să le lipesc în curând pe toate. 

Aseara mi-am numerotat puzzle-urile terminate anul acesta și am descoperit că nu-l aveam pe acesta pe blog, deși bujo-ul meu spune că e al doilea făcut în acest an, așa că iata-mă acum cu el la raport și cu cele câteva poze din etapele de lucru.




 Postare pentru Clubul de puzzle

8 comentarii:

  1. E o pictura ce imi place tare mult. Si iar spun ca aveti o viteza incredibila de a le face.
    Inca nu l-am inceput pe cel de 1000 piese cu sute de culori pe el. Poate il termin anul asta totusi...
    O duminica faina la voi! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e doar postat acum, e făcut luna trecută.
      A fost o duminică cu craft, pregătit piese pentru niște ornamente.
      O saptamannă cu spor.

      Ștergere
  2. Foarte frumos 😍
    Eu am facut o copie in culori acryl ☺️ (https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2019/11/sa-pictam-ca-van-gogh.html) tabloul atarna la loc de cinste in dormitor 😇
    O duminica minunata iti doresc 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă tentează să incerc și eu o copie a lui și probabil o să încerc cand voi scoate acuarelele. Interesant cursul a care ai participat.
      O săptămână frumoasă!

      Ștergere
  3. Chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu el :D. Ma bucur sa il vad finalizat.
    Vazusem tot pe ozone ceva asemanator cu o pisica. Stai ca incerc sa iti las linkul... Schita de noapte.
    Il stii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar avusesem impresia ca l-am postat.
      E super si asta cu pisicuța. Si e la reducere...dar am zis că stau cuminte. Trebuie să mă abțin că în loc să scad teancul, mai mult îl cresc.

      Ștergere
  4. Cred că mult mai greu de realizat - cu așa nuanțe !
    Cred că este o adevărată plăcere să-l ai expus pe perete și să-l admiri 👍
    pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fos acesta ca mă luptam și cu o răceaclă și cu faptul că îmi sortase mama piesele după formă după cum lucrează ea, nu după culori cum fac eu. Cu siguranță va ajunge și pe perete după ce îl voi lipi.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!