marți, 3 ianuarie 2023

Care-i planul și ce facem?

 

”Care-i planul pentru mâine?” cam asta e întrebarea pe care mi-o pune zilnic domnișoarei cea mare înainte de a încheia ziua. Probabil ca să știe cum își planifică ea activitățile ei. 

Pentru azi planul e aglomerat : 

  • mâncare gătită ( că s-a terminat toată).
  • călcat rufe ( că  de spălat am spălat ieri și începe școala imediat).
  • reorganizat niște rafturi în bucătărie ( am sortat farfuriile ciobite, crăpate, ca să le elimin și am scos altele) .
  • recuperat din articolele de blog restanțe (unele sunt începute din decembrie - le mai trebuie text sau poze și publicate).
  • felicitare pentru Transformări creative - ianuarie 2023, chiar plecasem să caut tiparele  de felicitări iris folding că asta mi-am propus eu să fac pentru această temă.
Ce fac eu: Puzzle - mi-a stat în drum când căutam felicitările și acum mi s-a pus pata pe el că strigă la mine ”tot ai zis tu că faci un puzzle pe lună, ai putea să începi cu mine, ca și-asa sezonul meu e pe sfârșite”. 

11 comentarii:

  1. :) si eu trebuie sa fac iar covrigei (nici o zi fara plita.. cuptor.. hahaha). la punctul trei la tine vad materie prima de craft :))))))))))))))))))) - sunt „defecta” cum ar zice unii.
    eu am recuperat din vizite si comentarii - aseara nu am mai reusit.
    Si eu meditez la felicitare ( si caut si alte hartii de impachetat, poate gasesc - pentru ca in ultimii ani eu am optat mai mult pentru cea natur - imi place mult, hahahaha).
    Langa mine... dl Puzzle :))))). Poate reusesc sa il atac si eu azi - tot unul de 1000, tot in aceeasi tema, tot cu aceleasi doleante ca si al tau :)).
    Sa avem spor!!

    ps: pe stil vechi, pe 7 e Craciunul :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna că sunt la fel de ”defectă”. Bine-ntles că nu au ajuns la gunoi unde le-ar pune alții și că mă intrebam ce aș putea face cu ele. În seara de Revelion am descoperit intr-o cutie două pahare ciobite - le-am pus deoparte pentru luna cu sticle.
      O poți folosi și pe cea natur chiar si la felicitare. Pusese Suzana un filmulet de a folosi la felicitări resturile de hârtie/carton și deja îmi vin în cap niște idei. Stai să vod dacă găsesc filmul. Gata, îl salvasem ( https://www.youtube.com/watch?v=ODXY6nIWQOw&list=PLLfb_qkM5s0uJ5pFpVDUxaklJNyBmuLtw&index=24). Poate te inspiră.
      Ha, ha. Dl Puzzle. Parcă îl aud și pe al tău cum strigă. Mă duc să-l bag ”bibilesc” pe al meu că îmi stă pe neuron cum zice Diana.

      Ștergere
  2. Am si eu un puzzle care ma trage de maneca! Chiar o sa-l scot, ca este sub pat!😊
    Din pacate magazinasul cu rame din apropierea noastra este inchis cam de multa vreme!
    Poate nu dispare totusi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că facem un club de puzzle Ș tu, eu Rux...cine se mai inscrie?

      Ștergere
  3. Eu ma inscriu in clubul puzzle! 😊 Am primit unul cu Notre Dame (catedrala arsa, dar pe cand nu era arsa) - am mai montat unul exact la fel, cu ani in urma, si mai aveam unul (tot primit - l-am oferit altcuiva intre timp) exact la fel. Acum e al treilea - cred ca se "impune" sa-l montez. 😊
    Puzzle-ul care-ti sta pe neuron e super si prin imagine si prin gradul de dificultate (ma refer la "nuantele" de alb, in special). Spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E clar, o sa fac un club de puzzle, dar să mă întorc acasă la laptop. De pe telefon nu pot face atât de multe pe cât îmi doresc.
      Și eu am oferit cadou puzzle-uri montate, celor care și-au exprimat interesul pentru unul gata montat. Dar cel mai mult dăruiesc puzzle-uri care sa fie montate.

      Ștergere
  4. eu nu sunt fan puzzle, dar una din fetele mele e pasionata, dar face din astea mari, macar de 2000 de piese.Imi place foarte mult peisajul, cam in genul asta ii plac si ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut un singur puzzle de 2000 de piese. Nu mi s-a părut greu, as mai face ca mai am unul, dar nu prea am unde sa le țin nici când sunt gata și nici cât le montez.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. E foarte bine. Din punctul meu de vedere le dezvolta gândirea. Mi-as dori și ca ale mele sa mai fie atrase și acum de puzzle cum erau când erau mai mici și nu aveau atât de multe teme. Acum doar în vacante mai fac câte un puzzle, în rest mai vin pe la mine și mai așează câte o piesa.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!