sâmbătă, 28 ianuarie 2023

Aventuri prin zăpadă

 

Spre norocul nostru, noaptea trecută nu a venit gerul, ba chiar a continuat să ningă, așternând un alt strat de zăpadă peste cea rămasă de ieri. Din fericire și ceva mai puțin apoasă. Lăsând la o parte necesitatea de a dezăpezi aleiile, mai ales pentru cei care au mai avut ceva drumuri de făcut cu mașina, toată lumea s-a bucurat de zăpadă și de ziua liberă.

Și bine-nțeles că azi am încercat de dimineață să fac poze cu zăpada aia imaculată. Doar în mintea mea imaculată, că nu e stratul destul de mare ca să acopere toate denivelările de prin grădină.

Animalele de companie s-au bucurat de prezența noastră pe afară. Porto a fost singurul care a preferat să stea pe verandă, deși când era mai mic și a prins zăpadă, chiar îi plăcea să se joace prin ea. 



În timp ce ne ocupam de zona de lăngă casă, prin gazon au apărut forme nedefinite de zăpadă, spre curiozitatea animăluțelor noastre.


 


 Nero și Bella, ca de obicei aproape nedespărțiți, ar sta bucuroși în orice condiții atât timp cât suntem pe lângă ei. 




Fifi , a cercetat el dacă găsește vreun petec de pământ fără zăpadă, dar a stat mai mult să ne urmărească din locul lui de siguranță, pe o dală de piatră la colțul casei unde a descoperit el că nu se așează zăpada. E distractiv să-l auzi cum se vaită la aproape orice pas pe care e nevoit să-l facă prin zăpadă. Și ce nedumerit se uită când se lasă zăpada cu el!




Dar pisoiul ăsta cred că urăște cu toată ființa lui zăpada. A trebuit să mutăm niște jardiniere cu căpșuni ca să putem dezăpezi pe lăngă casă, Sub ele a mai rămas ceva pământ, acum deja noroi de ud ce era. Fifi, super fericit de descoperire, s-a tăvălit la propriu prin el. Eu am rata momentul, aveam treabă în casă, dar am văzut filmarea făcută de fete.


Tot fetele s-au ocupat și cu spălarea lui. Pur și simplu i-au făcut baie cu șampon. Mă mir că nu a făcut pisoiul scandal să-l aud și eu că pare destul de nefericit de tratamentul primit. El chiar a încercat să scape după cum am văzut în filmulețul făcut de fete. Pozele sunt luate cu capturi de ecran din film.



Eu doar am primit vizita unui pisoi super ud și supărat care nu știa cum să se ghemiuască mai bine și să se încălzească.


 


Atât de șucărit a fost că pur și simplu a împrumutat încruntătura lui Porto.



Dar cred că a înțeles cum stă treaba cu noroiul, deoarece a mai ieșit afară dar a avut grijă să se întoarcă curat și fără pete de noroi pe el.

8 comentarii:

  1. Hehe. Ce de aventuri la voi :)!!!
    Si ce oameni de zapada draguuuuti! Imi amintesc ca intr-un an am facut unul micut din zapada de pe pervaz :)))).
    Fifi este motal :)))) Dragul. Si asa infofolit imi aminteste de Dodo cand veneam cu el de afara pe post de porc (nu ca ar fi vrut el neaparat sa se porceasca, dar daca era zapada murdarita (De oameni cu aruncau de se facea zloata) se stropea si el avand snurulete.... nu vrei sa stii cum se facea. Uneori il purtam in brate dar nu puteam chiar mereu - sau nu erau mereu portiuni cu zapada de plimbat si atunci clar se murdarea .. Yucks. Bine ca el la final nu se uita chiar urat... :))))))
    Mi-ai facut seara frumoasa - multumesc asadar blanosilor pentru tratatie si voua pentru ca i-ati surprins :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-am înfrumusețat seara.
      Îmi imaginez ce spui cu plimbarile lui Dodo.Presupun că și Kouki s-ar face la fel printr-o astfel de zăpadă, la cât de pufulete alb este el. Să vezi cum arată câinii noțtri când îî ducel la pădure, la râu. Nero ar lua toate bălțile la rând. Ne-am obișnuit să-l ducem prima dată la apă, se bălăcește cât vrea și apoi până ne mai plimbăm și noi se usucă și putem să-l urcăm în mașină.
      Fifi pare pus si simplu enorm de necăjit de zăpadă. E prima lui zăpadă. Și la Bella e la fel, că anul trecut nu a nins, dar ea pare fericită să se joace.Pisicilor oricum nu le place să se ude.

      Ștergere
  2. Asa mai merge! Sper sa tina macar vreo doua zile! Cum am zis, am vazut si eu doi catelusi incredibil de entuziasti sa se joace prin zapada. Erau un deliciu.
    Iar pisoiul chiar pare incruntat. Si-a invatat lectia, cumva. Deja pe aici este zloata si udareala si ninsoarea pare sa se fi oprit.
    Animalutele tale sunt delicioase. Multumesc pentru aceasta desfasurare de evenimente, Niko! O duminica placuta!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A nins și noaptea trecută, deci cred că mai rezistă vreo două zile construcțiile alea de zăpadă și posibil să mai apară și altele.
      Cred că daca nu ar fi animăluțele, nu ne-am mai distra așa mult pe afară.

      Ștergere
  3. Ce dulcic e Fifi-incruntatul! ❤ ❤ ❤ Oricat de mult imi plac cainii - in general - trebuie sa recunosc ca pisicile sunt muuult, mult mai expresive (a nu se intelege ca nu-mi plac pisicile! le ador, si pe ele).
    In prima poza cu "figurine" din zapada e un catel sau un iepuras?
    Imaginile "albe" din primul colaj sunt faine!
    Imi place agitatia de la voi! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După mine e o formă nedefinită. Pe fete le-am auzit vorbind de o vulpe. Deci...poate să fie orice am vrea noi să fie. Mai ales că o văd de la geam acum și e ninsa să chiar pare și mai nedefinită.

      Ștergere
  4. Atât de micuți și fiecare cu porția lui de aventură ❤️👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!