duminică, 8 ianuarie 2023

Bucurii de ianuarie {1/2023}

Irina ne invită și în acest an să participăm la provocarea Bucurii de ianuarieediția a treia în cazul ei, a doua la mine. Este o provocare lansată de ea, în ideea de a alunga ”întunericul și deprimarea” caracteristice acestei luni, ce urmează după strălucirea și veselia ”celei mai minunate luni ale anului”.  Rămân la aceeași credință ca anul trecut că ar trebui să facem în așa fel încât orice lună în care ne aflăm să o simțim ca cea mai minunată.

Pentru mai multe detalii despre fiecare rubrică, intrați pe blogul Irinei.



Colțișorul meu confortabil 

... rămâne același ca anul trecut, colțul de canapea în care îmi place să mă cuibăresc cu o carte în mână.


Un proiect creativ 

... este reprezentat de felicitările cu hârtie de împachetat realizate pentru provocarea  Transformări Creative


Tratația săptămânii 

un tort delicios de mere cu cremă de zahăr ars.


Plante/flori

un buchet de trandafiri primit de la prieteni atenți.


Lumini și luminițe

eu nu am strans încă decorul de sărbători și nici bradul, deși nu mai aprindem luminițele din pom. Ne-am bucurat de lumina dată de un glob/cadou primit de la Moș Crăciun


Grija de sine

am acordat o atenție deosebită odinei și stării de relaxare, fără să-mi pun în lista de treburi lucruri foarte greu de făcut, consider că încă e vacanță și ar trebui să mă relaxez.

Rugăciune/Recunoștință/Meditație/Jurnal

 Ca și anul trecut, eu o să vorbesc mai mult de jurnal. Am terminat de desenat toate paginile de început și din jurnalele fetelor.



10 comentarii:

  1. Sincer, nu am interpretat niciodata luna ianuarie ca deprimanta. Este luna in care inca mai fac planuri, sarbatorile inca fac parte din ea, braduletul miroase frumos...
    Frumos buchetul de bucurii adunate! Sa fie cat mai multe pe tot parcursul anului!
    O saptamana linistita!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu, am motive să sărbatoresc, o văd exact așa cum e ca un nou început. Dar așa a văzut-o probabil autoarea provocării și ampreluat așa cuvintele ei. Însă îmi place provocarea și cred că e plăcut să ”adunam” astfel de bucurii..
      O săptămână liniștită și ție.

      Ștergere
  2. Staim sigur ca am organizat acum ceva vreme Bucuriile de peste An. Pentru ca preluasem ideea de la Alexutza (Ghemuletul incalcit) - imi placuse tare mult. Dar, sa vezi ce surpriza am avut sa descopar ca nu am organizat intr-un singura an, ci in doi - uitasem cu totul (ceea ce nu este de mirare, pentru ca al doilea an a fost 2017, cand l-am pierdut pe Dodo). Am tot zis ca voi relua acest joc, dar e mai complicat acum - poate dupa ce termin sa recuperez restantele :). Nici Felicitarile Calatoare nu le-am reluat - nici nu mai stiu cat este un timbru :))))). Noi sa fim sanatosi si vom vedea.

    Imi place oricum ideea asta cu Bucuriile. Si ma bucur de fiecare data cand vad tema aceasta ilustrata - stii ca se spune ca o bucurie impartita cu ceilalti se multiplica, pentru ca se bucura si ceilalti pentru tine. Mi se pare minunat!

    La multi ani, frumosi si sanatosi! Sigur tortul a fost genial (faceam si eu tort cu mere si cu zahar ars si imi placea sa il mananc cald .. hahahah)! Felicitarile le-am admirat si abia astept sa vad ce proiecte vei mai face ! Tradafirii si decoratiunea sunt tare dragute. Iar organizarea voastra cu jurnalul imi place enorm (si imi aminteste de vremurile cand pregateam caietul de amintiri cu oracol inclus.. hahahaha).
    Am lasat la final coltul de lectura, dupa care tanjesc si eu :D. Hihi

    Sa avem o saptamana minunata, cu sanatate si proiecte faine :*!
    Si... bucuriiiii :D

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesantă ideea felicitărilor călătoare.
      Am inceput sa lucrez la următorul proiect, care nu se vrea tablou, deși era saptămâna tablouui, dar ce sa-i faci, cum zice Diana ca piticii de pre creier o știu pe-a lor mai bine.
      O săptămână minuată și ție!

      Ștergere
  3. Dupa aperitiv - salata cu masina 😊 - am trecut direct la desert! Mere si crema de zahar ars in aceeasi compozitie! Uaaaau! Nici nu stiu de cand n-am mai mancat. 😊
    E tare frumos la voi! Colorat, dulce, vesel... Armonie! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ți mulțumesc că mi-ai dat ideea pentru articolul de azi, am pus rețeta tortului cu adăugirile mele din execuție.

      Ștergere
  4. Da și mie îmi place colțisorul tău unde eu aș lua cu mine și cartea dar și o felie din acel tort atât de apetisant !
    LA MULȚI ANI 🎂🥂
    Multă sănătate 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc dragă prietenă. Facem oricând un astfel de tort si pentru tine.

      Ștergere
  5. La multi ani!cu sanatate si multe binecuvantari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani Irina. La fel și la tine, multe binecuvântări.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!