marți, 31 ianuarie 2023

O zi cu surprize

 Oarecum azi a fost o zi cu surprize după surprize.  Mai puțin plăcute unele, mai frumoase altele, dar a fost o zi interesantă.

Dimineață am văzut că s-a mai așezat un strat de zăpadă pufoasă. Deja îmi dădea emoții că alunec peste cea rămasă de ieri care cam înghețase. Mă găndeam că poate mă așteaptă vreun polei de toată frumusețea pe stradă, dar spre bucuria mea s-a dovedit a fi totul bine.




Manichiurista a reușit să-mi repare unghia pe care o rupsesem în portiera de la mașină. I-am dat mână liberă la model și chiar sunt încântată de frunzulițe. În poză nu se vede bine culoarea ojei, are nuanțe de lila.




Peste zi a apărut soarele care a început să modeleze formele de zăpadă ale fetelor. 

  

Apoi, surpriza cea mai mare, curierul. Chiar mă întrebam ce poate fi că nu comandasem nimic. Când am văzut expeditorul... aproape că am sărit de fericire. Cartea mea comandată prin noiembrie (precomandă) pe care o așteptam în februarie, o carte tot de Colleen Hoover despre care am scris ieri.


Este continuarea alteia, ”Totul se termină cu noi” și din descrierea de pe copertă se pare că începe exact de unde se termină prima. Prin urmare am căutat cartea ca să-mi împrospătez memoria și-am mai găsit lângă și alte cărți ale autoarei. Cu siguranță le voi răsfoi zilele acestea, așa cum fac ori de câte ori încep să vorbesc sau să mă gândesc la aceste cărți sau dacă apare ceva ce mi se pare asemănător cu ele.



Dar cartea de aseara, ”Frânturi din el”, m-a dus cu gândul la o altă carte unde personajul principal a fost bănuit că a făcut rău, fără să fie de fapt vinovat. Am citit acum vreo câțiva ani cartea, dar nu am mai revenit asupra ei de atunci. Uneori am nevoie să revin asupra unor cărți pentru a le înțelege mai bine, pentru a aprofunda anumite scene pe care poate că din viteza de citire, scap anumite aspecte. Pur si simplu se pare că acum i-a venit rândul din nou acestei cărți ”Corupt”, de Penelope Douglas.
Colleen Hoover cu cărțile ei va fi amânată o perioadă.

6 comentarii:

  1. Ce bancuta frumoasa!!!!
    Foarte dragute desenele de pe unghii. Imi place astfel de motive :) si ma bucur ca s-a rezolvat cu bine incidentul.
    Si maritul Soare s-a gandit sase joace si el cu zapada? :) Intr-un an am facut om de zapada din zapada de pe pervazul ferestrei :)))) Evident ca era micut, dar.... Mare - in sensul ca era la zapada pe pervaz incat sa umpli un lighean si sa faci om de zapada. Nu stiu de cand nu am mai vazut zapada pe pervaz asa :))))).
    Ia uite ce surpriza minunata!!! Happy reading :D. Si eu am citit o carte luata recent - inetersanta, dar deocamdata doar atat. Mi-as dori sa citesc o frantura din cartea Agathei inceputa alaturi de Buni - sa vedem cand reusesc sa citesc iar cu glas tare :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurul defect al bancuței e că e de fier și e rece chiar si vara, dar cu o păturică sau pernută se rezolvă problema imediat.
      Daaa, soarele s-a jucat și azi și a reușit să mai decapiteze un om de zăpadă.
      E curios că îmi plăceau mult scrierile polițiste mai demult, Rodica Ojoc Brasoveanul și Olimpian Ungherea, aveam pe la bunici niște cărți și le tot reciteam. Și nu stiu de ce tot am impresia că nu0mi plac cărtile Agathei Christie. Cred că totuși confund cu altcineva. Spor la citit.
      PS: eu nu reușesc nicicum să citesc cu glas tare.

      Ștergere
  2. Ce simpatice unghiute! Banuiesc ca sunt un fel de abtibilduri?
    Tot au rezistat ceva oamenii de zapada! Imi place poza cu banca dar si cartile!
    Lecturi placute, draga Niko! Seara frumoasa!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu sunt abtibilduri. Le pictează manichiurista mea cu ojă. E talentată la așa ceva.
      Oamenii de zăpadă încamai rezistă, așa înjumătățiți, decapitați. Îi ajută gerul de noaptea.
      Chiar am început „Corupt”. E o carte oarecum dură, despre răzbunare, planuri de a face rău, dar merge bine cititul. Seara frumoasă și ție!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!