duminică, 17 decembrie 2023

AEC Ziua 17 - Panglică de hârtie


Pentru ziua cu numărul 17 din Adventul exploratorului Creativ, Monica a găsit în plic panglica de hârtie rămasă de la niște confeti. Relativ ușor de lucrat cu ea, posibilități sunt multe și distractive. Dar cum eu sunt pe modul slow și foarte slow, iar ea e conectată cu mine, ideiile de lucru au venit tot încet spre deloc. 

Înițial se gândise la o felicitare cu brad din fâșii de hârtie, cum am făcut anul trecut, dar... avem destule felicitări. Apoi un brăduț dintr-un coif cu bucle de hârtie, însă a abandonat și ideea asta că panglica de hârtie e subțire și s-ar fi deformat în cutia de depozitare pentru anul următor. 

Într-un final a apelat la cea mai simplă idee pe care a avut-o. A luat panglica și a închis-o într-un glob transparent în formă de brăduț. Nici măcar o fundiță nu i-a pus, dar eu nu am avut energie să-i spun că e prea simplu. 


Știa și ea asta, că a mai scotocit prin cutia cu materiale și a găsit o decorațiune mai veche pe care nu o mai foloseam. S-a gândit să o înfrumusețeze puțin și să o înscrie și la Transformările creative. V-am zis că și-a asumat și acest rol tot ea. Nu e tocmai un aranjament de masă, dar e o decorațiune care stă pe ceva, și ar putea sta și pe masă.
Nu a avut mult de lucru. A mai fixat/lipit ce era gata să cadă, a pus panglica de hârtie ca pe o beteală și i-a adăugat o steluță aurie cu sclipici.

 

Căutând pe blog să vad ce avem cu beteală, am găst un brăduț din ghirlande de hârtie. Monica și-ar fi dorit să-l găsesc mai devreme, s-ar fi potrivit numai bine pentru panglica ei.


E rândul vostru să folosiți panglica de hârtie în creațiile voastre.


6 comentarii:

  1. Ce tare!! Mie imi place ideea cu globul in forma de brad. Hmmm acum ca stau si ma gandesc bine.. e posibil ca sa fie tot un fel de reminiscenta de la raceala aia faptul ca si eu ma desfasor inca pe slow...
    Am momente in care efectiv mi se incetoseaza privirea si nu ma pot concetra.
    Dar chiar daca nu putem face cine stie ce - asa-i ca e bine cand faci totusi ceva, orice? Eu cel putin, am nevoie de acesta mica evadare creativa care sa ma ajute sa trec peste aceste momente care ne cam strica planurile. Altfel probabil ca m-as tot gandi la ce nu pot face si ar fi sacaitor... :)))
    Si decoratiunea reparata arata super!! :D
    Pupici!! Si multa sanatate!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu simt la fel, am nevoie de momentele mele de relaxare și apoi mă pot apuca cu sârg de tot ce e de făcut. Dar având multe de făcut azi, am preferat să mă concentrez maimult pe treburile casei.
      Și ție la fel, multă sănătate.

      Ștergere
  2. Ce simplu se pot face decoratiuni frumoase!
    Multumesc pentru inspiratii, Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta îmi place mmult și mie, că poți face ceva deosebit cu lucrui simple.
      Oricând, cu plăcere.

      Ștergere
  3. Totul e frumos pe aici! <3 E vesel, e luminos!
    Sanatate si mult noroc! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că a fost cea mai puțin creativa zi din acest advent pentru mine. Mi-a rămas începută ideea pe care am avut-o inițial. Poate voi reuși s-o și termin.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!