sâmbătă, 23 decembrie 2023

AEC Ziua 23 - Coji fistic

 

Plicul cu numărul 23 a dezvăluit o materia primă captivantă: coji de fistic. După ce și-a făcut ședința foto pentru Adventul fotografic, Monica s-a simțit chiar răsfățată cu cojile de fistic și s-a jucat fără nici-o grijă.

Mai întâi a făcut un îngeraș dintr-un con de brad, o bilă de lemn și două coji de fistic, bine-nțeles, după un tutorial. Deși e ușor de făcut, nu e neaparăt nevoie să urmărești pașii, a apreciat ideea găsită. Îi pare rău că nu mai avem conuri așa micuțe să fi făcut mai mulți astfel de îngerași drăgălași.

Dar tema de la adventul fotografic era con de brad, așa că a căutat și a găsit un tutorial ce realiza un con de brad din coji de fistic. Ce s-ar face ea fără tutoriale? Oare s-ar mai descurca? În această variată, conul de brad a fost obținut prin lipirea cojilor de fistic pe un bețișor dintr-o creangă, de brad în cazul nostru. La final a lipit un șnur de hârtie pentru agățătoare și a decorat cu o fudiță roșie catifelată.


Și parcă vrând să-mi dovedească mie că se descurcă și fără tutoriale, a mai făcut apoi un con cu baza din ou de polistiren. Pe acesta l-a decorat cu o fundă mare realizată din resturi de panglică din cutia noastră cu materiale de reciclat.

Toate decorațiunile realizate din coji de fistic au ajuns să înfrumușețeze niște coșulețe decorative cu ramuri de brad și vâsc. Zilele acestea ne ocupăm cu amenajarea ultimelor decoruri specifice.



Acum, e rândul vostru să folosiți cojile de fistic în creațiile voastre.

9 comentarii:

  1. Sunt prea multe idei la mijloc. Sa vad ce va iesi dupa o portie
    de bucatareala! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cumva tardiv să-ți spun spor la bucătărit, așa că îți doresc să te bucuri de tot ce ai gătit.

      Ștergere
  2. Ah, am facut si eu un con dar am uitat sa ii pun fundita! Acum l-am postat dar fundita tot ii pun, arata mult mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am devenit mare fan al acestor fundițe. Aproape că le folosesc la orice.

      Ștergere
  3. Pai da... uite aici conuri serioasa!!
    Vai ce dragut e cel mic mic mic.. Imi amintesc ca am avut candva la un brad niste conuri abia formate in varful ramurilor.. dar asta a fost demult.
    Foarte dragute sunt decoratiunile!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săâi spun că inițial mi se dăduse un ou de polistiren mai mare și am zis că mă apucă Revelionul dacă încerc să-l fac pe acela? Totuși nu a durat așa mult să-l fac pe acesta.(adică Monica)

      Ștergere
  4. Ingerasul mititel - chiar e mititel! :-) - e tare dragalas. Nici ceilalti nu sunt mai prejos, cu funditele lor elegante. <3

    Con de brad am facut si eu; cojile lipite pe o crenguta, dar... e asa de ciufulit! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mititil și atât de drăgălaș! Sunt topita după el și eu.
      Nu toate conurile sunt perfect aliniate. Uneori cele "ciufulite" sunt mai faine

      Ștergere
  5. Am vrut să fac o ghindă și mi-a ieșit un păstor! :)))

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!