vineri, 29 decembrie 2023

Retrospectiva AF II

Retrospectiva calendarului AF:










1. AEC și AF II - ziua 1 - tricolorul
2. Adventul Fotografic, ediția II - Ziua 2
3. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 3
4. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 4
5. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 5
6. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 6
7. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 7
8. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 8
9. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 9
10. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 10
11. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 11
12. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 12
13. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 13
14. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 14
15. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 15
16. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 16
17. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 17
18. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 18
19. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 19
20. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 20
21. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 21
22. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 22
23. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 23
24. Adventul fotografic, ediția II - Ziua 24



6 comentarii:

  1. Tare mult imi plac retrospectivele ! Nu doar ca revedem si ne bucuram din nou de ceea ce am facut, dar parca e si mai in tihna! Nu? Si in plus le gasim si mai usor asa :D, in timp
    Felicitari pentru editia a doua!!! .*

    RăspundețiȘtergere
  2. Veselie mare pe aici! Daca imi spuneai ca voi reusi sa inchei asa ceva dupa noiembrie, nu credeam si totusi! Felicitari, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am avut emoții ca nu reușesc sa-l duc pana la capăt ținând cont ca anul acesta nu prea am reușit sa ma țin de crafturi.

      Ștergere
  3. Tot timpul am zis că nu aș reuși să fac zilnic cate o postare, și uite că am reușit datorita ție să fac cel puțin una zilnic!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!