marți, 19 decembrie 2023

AEC Ziua 19 - Spatule lemn și coji de creioane

 Dacă nu știați ce sunt acelea "coji de creioane", v-ați lămurit asupra acestui lucru, sper, când ați dechis fereastra cu numărul 19 din calendarul primit. Sună mult mai bine în engleză, „pencil peels”, în română le-aș fi zis "resturi de creioane", pentru că sunt resturile rezultate de la ascuțirea creioanelor, folosind o ascuțitoare clasică. Una electrică sau cu manivelă face un fel de rumeguș fin.

Și Monica a găsit în plicul ei o punguliță cu coji de creioane și niște spatule de lemn. Le-a studiat și s-a uitat nedumerită la mine

 „-Ce să fac cu ele?
-Brăduți, i-am răspuns rapid. E tema adventului fotografic!”

Și „brăduț” mi-a făcut. Atât de mic că nu a încăput în atelierul ei foto. Dar nu pot să mă supăr pe ea, chiar dacă nu tocmai m-a ascultat. Cu brăduțul ei mare cât o coală A3 am putut să schimb tabloul de deasupra șemineului decorativ din holul de la intrare.

Pentru realizarea lui a procedat asemănător cu brăduțul ornament de la tema tubulețelor de hârtie, ziua 16, doar că la scară mai mare.


Pentru decorarea bradului pe lângă cojile de creion, a folosit ornamente de lemn și bilele de polistiren din ziua 4.



Acum, Monica vă invită pe voi ca să folosiți materialele din calendar în creațiile voastre.

6 comentarii:

  1. Gand la gand cu Monica, de data aceasta, cand am vazut "cojile de creion": "ce sa fac cu ele?" :-) Am mai folosit pe ici colo ce-a ramas de la ascutirea creioanelor, dar niciodata cu ocazia Craciunului. Sper sa-mi "vorbeasca" si aceste coji, sa-mi spuna ce vor sa devina. :-)
    Bradutul Monicai e frumos! Are talent, dar si un... instructor bun-bun. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper și eu că ți-au „vorbit” și ai găsit ispirația. Nu promit că ajung azi pe bloguri, sunt cam în criză de timp, dar promit că voi recupera cât mai curând.
      Mulțumim.

      Ștergere
    2. Cojile de creion au fost mai clare in exprimare. :-) Pe spatule le-am inteles mai greu si... :-)

      Ștergere
    3. Deci până la urmă cojișe de creion sunt cele care „ți-au vorbit” mai repede. O să merg imediat în vizită să văd.

      Ștergere
  2. Vai ce frumos este si mare!!! Eu am facut un bradut micut si argintiu :)))).
    Imi place mult ce idee ati avut. Va decora tare frumos desupra semineului :D
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost intenția inițială să fac un brad mare, dar aranjând spatulele una lângă alta am răsărit idea de a face ceva pentru tabloul meu.
      Pupici.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!