duminică, 17 decembrie 2023

Atelier de lucru (1)

 Asta a devenit livingul meu astăzi. Vă amintiți brădulețul meu decorat cu bile de polistiren, din Adventul Exploratorului Creativ, ziua 4? Prietenei mele cu care am făcut globulețe de Sf. Nicolae, i-a plăcut mult aranjamentul și s-a decis ca de Crăciun să le facă câte un astfel de brăduț celor din echipa ei. Ne-am împărțit sarcinile, eu am fost mai mult cu cumpărăturile, ea cu pregătitul formelor de carton și înfășurat ața pe brazi.  Azi ne-am adunat să terminăm brăduții pentru ornamente:


Până de curând credeam despre mine că nu-mi place să fac lucruri în serie, dar lucrând împreună cu ea la globulețe și apoi la brăduți, am descoperit că uneori e chiar relaxant. În momentul în care știi exact ce vrei să faci, devine oarecum ușor să urmezi mereu același tipar, mișcările repetitive devin relaxante și lucrul, mai ales în echipă, chiar foarte ușor.


10 comentarii:

  1. Lucrul in echipa este foarte productiv! Cred ca la final a fost foarte multa multumire acolo.
    Iar tu mai ales, ca ai ajuns la poza 351!
    Noapte buna Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. O adevarata padure, magica, de brazi! Sunt minunat de frumosi! Am admirat, atunci, bradutul tau.
    E adevarat ca lucrul in "serie mica" :-) poate deveni extra-relaxant, iar lucrul in echipa este... energizant. :-)
    Spor la bine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai pus punctul pe i, cum s-ar spune : „serie mică”. La scara mare, și în echipă devine dificil.

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoși brăduții! Singură nici mie nu îmi place să lucrez in serie, dar în doi altfel merge treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu și pentru obiecete unicat cer de multe ori „ajutorul”. M-am învățat să lucrez cu fetele pe lângă mine, făceam cam tot ce e de craft împreună și acum le mai chem fie să-mi dea materiale necesare, fie să-mi dea cu părerea cum e mai bine.

      Ștergere
  4. Eu nu ma mai joc cu voi :))))))!! Nu se poate. Trebuie sa fac si eu inbradut din acesta. Este mult prea dragalas. Am si unul ca al Pompiliei pe lista ... sper ca poate de Craciun..
    Acum iar trebuie sa fug la alte treburi... prea multa fuga :)))
    Pupici si felicitari

    ps: si mie imi place mult de tot lucrul in echipa - atunci e chiar amuzant sa faci lucruri care se repeta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoși brăduți! Cred că au fost foarte încântați cei din echipa ei! Și mie îmi place lucrul ăn echipă, altfel ai spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. Chiar au fost apreciați și mă bucur mult că nu ammuncit atât degeaba.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!