joi, 14 decembrie 2023

AEC Ziua 14 - Sârmă plușată

 Azi Monica a prins ceva timp liber în camera de Craft și a profitat să-și facă proiectele încă de dimineață. Spera ca pe seară să poate măcar începe și din proiectele viitoare, mai ales că ne cam aglomerăm cu treburile casei. A auzit ea că vom aveam musafiri de Căciun și știe că trebuie să elibereze camera. Din păcate, nu tocmai i-a reușit planul.

În plicul cu numărul 14 a găsit sârmă plușată. Îi place foarte mult să se joace cu ea, mai ales că e foarte versatilă. S-a bucurat de sârma verde, că a putut să facă micii brăduți pe vârful creionului. Nu i-a decorat încă, nu e hotărâtă ce va face cu ei, dar știe că-i v-a folosi la alte proiecte. Și pentru că la adeventul fotografic, tema este Steluțe, s-a gândit să facă și o stea galbenă. A folosit pentru aceasta doar o parte dintr-o sârmă. Din cealaltă parte a mai făcut o mini-stea (mai degrabă ar fi un fulg după cum a așezat bucățile de sârmă). Micuța stea și-a pus-o momentan la pălărie, dar nu ar fi exclus să o pună chiar în vârful brăduților.

Și pentru că mai avea timp, din cele două sârme plușate bleu a mai făcut și un fulg de nea. Se uita cu jind și la sârma roșie, parcă ar fi făcut și o floare, dar pentru Poinsettia i-ar fi trebuit și mai multe sârme și mai mult timp.



Proiecte cu sârmă plușată pe blog: 


Acum, Monica vă invită pe voi ca să folosiți sârma plușată în creațiile voastre.

10 comentarii:

  1. Ai un ajutor de nadejde in Monica! 😊 Un ucenic foarte talentat! Didi doar da din gura ca nu e bine aia, ca aia ar fi mai bine invers... 😃
    Foarte reusite lucrusoarele! Pentru mine e o premiera sa ma joc cu aceste sarme plusate (sa le fac fundita pe un cadou m-as pricepe, dar pentru mai mult trebuie sa bat la cap neuronul) 😊 Imi plac foarte mult sarmele acestea pufoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Nu ai mai folosit? Pentru mine au devenit ceva ...necesar să am pentru a completa la orice.
      Să știi că e acceptabil să le folosești și doar ca fundițe.

      Ștergere
    2. M-am jucat si mi-a placut tare, tare mult! :-)

      Ștergere
    3. Sper să ajung azi să văd cum te-ai jucat cu Didi și sârma plușată.

      Ștergere
  2. Oh!! Ce frumos v-ati jucat. Imi place sarma plusata - abia astept sa o pun maine la treaba (si sper sa am spor ca si eu am atatea pe agenda de zi - haha, cum suna!
    Asa ca .. sa avem mult spor !!
    Imi plac mini bradutii. Ce idee faina :D Nu am facut asa ceva - stele si fulg da, chiar si anul trecut. sa vedem ce vom face maine...Trebuie sa fiu atenta cu Risu sa nu cumva sa imi transforme sarmele in ursuleti :))))
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ursuleții sunt de Crăciun, deci poți s-o lași pe Risu să se joace și ea.

      Ștergere
  3. Imi plac din ce in ce mai mult plusatele. Si am vazut multe minuni.
    Au mult potential ca materie prima. De explorat.
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte versatile. Eu le folosesc destul de mult pentru a lega fundițele de panglică pe care le fac eu.

      Ștergere
  4. Nu am lucrat pana acum cu sârma plușată, stelutele și fulgișorii tai sunt foarte frumoase!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă experiența lucrului cu acest material.
      Mulțumesc.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!