vineri, 1 decembrie 2023

AEC și AF II - ziua 1 - tricolorul

 Ieri vă spuneam că mascota mea, Monica, s-a retras strategic să meșterească deja pentru prima temă din calendarul de activități: Aventul exploratorului creativ (AEC). Voi folosi în titlu preascurtări pentru a nu-l lungi mult prea mult. AF II - înseamnă Adventul fotografic, ediția II.

În plicul cu numărul 1, Monica a găsit creioane cerate și indicația să creeze ceva ce ilustrează tricolorul. Fiind o mare patrioată s-a gândit imediat la steagul nostru. A sucit și răsucit pe degete creioanele, ar fi vrut ea să și lipească, să le topească, dar... n-a avut loc decât la masa unde rămăseseră materialele de felicitări. 

Și-a luat creioanele și s-a așezat resemnată să facă o felicitare. A ales ceva simplu, A-frame card, pe un fond din cartoanele vopsite anul trecut cu spumă de ras. Steagul l-a desenat, colorat și decupat cu o margine albă pentru contrast.

Înițial am crezut că va fi ceva foarte banal, o felicitare cu un steag, fie el și tricolor, dar acum pot spune că îmi place mult rezulatul. Acea mică urare adăugată la final parcă face o mare diferență.



Acum că v-am prezentat lucrarea noastră, vă predăm ștafeta și așteptăm lucrările voastre. Puteți înscrie oricâte lucrări doriți, în orice zi până pe 31 decembrie. Rugămintea este ca la titlu să treceți ziua pentru care faceți înscrierea, respectiv zilele, dacă folosiți materialele din mai multe zile la o singură lucrare (de ex ”ziua 3 și 5” sau ”zilele 1-6”)



Monica nu și-a încheiat misiunea până nu a făcut și poza pentru adventul fotografic de mâine

Crenguțe de brad

În încheiere, urăm românilor de pretutindeni, un călduros ”LA MULȚI ANI!” și să petreceți frumos de Ziua Națională.


Ziua 1/24 - AF II

Tricolorul

10 comentarii:

  1. I'm place cum a ieșit felicitarea ta de 1Decembrie! Simpla dar frumoasa. La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusita felicitarea. Draguta punerea in scena a Monicai. Felicitari penzru idee!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani! Îmi place căciulița Monicăi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani!
      Caiulita este una speciala pentru sticlele de vin, dar o folosim și noi unde se potrivește. Acum ii mai trebuie și ținută adecvata.

      Ștergere
  4. Eu nu prea am inteles unde vad tema zilei pentru adventul fotografic, cumva fix la fotografia ta? Adica azi era tricolorul iar maine crengute de brad?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa era. Dar de azi fac postare separata și cu denumirea clara a temei. Cea pt maine va apărea la noapte fix la 12. Am zis ca e mai mine asa ca să nu ne mai zăpăcim care e pt azi care e pt maine. Eu începusem sa ma încurc în poze.

      Ștergere
  5. Super tare!
    :D
    Eu am colorat decoratiunile facute din tub :))). Dar am zis ca voi face ceva si cu creioanele acelea (apropo - chiar eram curioasa daca le topeste careva, pentru ca eu oricum nu as putea :))))).
    Imi place mult felicitarea. A iesit tare dragut!
    Sa vedem ce voi face maine... :)))
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt topit îmi cumpărasem inițial creioanele. Nu am apucat sa încerc, dar nu-i timpul trecut.
      Tocmai am văzut fulgii colorați. Frumoasa ideea. Te rog sa nu te stresezi sa faci postări separate pt fiecare provocare. La adventul fotografic am pus teme care sa se lege cu ceea ce aveți în braduti/cutiuțe.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!