marți, 5 decembrie 2023

Globuri cu zăpadă artificială și conuri de brad

 Azi am fost la o prietenă să o ajut să pregătească o mică atenție pentru fetele din echipa pe care o are la serviciu. S-a hotărât să le ofere câte un globuleț cu zăpadă artificială în care a mai adăugat un con de brad cu steluță în vârf și ceva paiete specifice sărbătorilor.

Când am ajuns acasă, Monica m-a luat repede la treabă și mi-a cerut tema de la adventul fotografic. Surpriză, era fix glob. Chiar mă gândeam că ar fi fost bine s-o am și pe Monica cu mine să-i fi făcut o poză cu globurile realizate cu prietena mea.

 Dar nici nu mi-am terminat bine gândul că Monica îmi prezintă un glob asemănător, doar că deteriorat. Cel din poza de la Transformările lunii decembrie, de care eu uitasem. ” Va fi perfect și pentru provocarea lunii decembrie, e vechi, e deteriorat și-l vom reface”. Am zis ca ea și-am lăsat-o să se ocupe de proiect. 

Eu m-am dus să mă ocup de listele de cumpărături pentru a termina proiectul început cu prietena mea. Vă las mai jos un colaj cu globulețele pe care le-am pregătit. Încă nu sunt toate gata, mai avem mâine puțin de lucru și apoi pot pleca către destinatari.

Între timp, Monica și-a luat un alt glob transparent, o steluță albă că în glob era un con pictat cu alb și ceva paiete/decorațiuni pentru masa de sărbătoare. Mai întâi a lipit steluța în vârful conului, apoi a fixat conul într-o jumătate de glob. Cu zăpada aceea artificială a avut mult de furcă: se electriza ca niciodată și nu vroia să stea în glob. La fel și cele două rămurele de brad, a pus doar una, risca să nu se mai vadă conul de aglomerație. Ca să încheie, a mai pus doar câteva paiete și l-a închis. L-a decorat cu o fundă roșie din „peretele” de la Adventul fotografic de ieri.






6 comentarii:

  1. Vai cat de frumos!!!!!
    Am si eu glob plat - din acest model nu, dar uite ce fain se preteaza la asa un aranjament. Superb.
    Bravoooo !! (poate o ieimaine cu tine in atelier... cred ca ii va placea maxim).
    Pupici ci spor!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am luat-o nici azi cu mine, dar de mâine se mută atelierul la mine și cu siguranță o so-și facă și ea apariția.

      Ștergere
  2. Se potrivesc perfect fundițele roșii cu globurile! Sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i așa? Parcă fără fundițele roșii nu sunt așa frumoase globurile.

      Ștergere
  3. Frumoase daruri pentru fete si frumos globul dichisit de Monica! 😍
    Imi place de numa' cum se magnetizeaza bilutele de zapada artificiala! Ma distrez de una singura! 😃 M-am amuzat si cu bilutele de polistiren din punguta gasita in cuibul din bradul-calendar primit de la tine! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au disperat astea din globul recondiționat. Foarte electrizate, nici nu puteam să le pun în noul glob că „săreau” înapoi pe mână. Îmi plac enorm aceste bile de polistiren pe post de zăpadă, dar să fie închise în recipiente, să nu se verse, etc..

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!