vineri, 15 decembrie 2023

AEC Ziua 15 - Nasturi

În plicul de azi, Monica a găsit nasturi de diferite mărimi și culori, dar din păcate nu tocmai în spiritul Crăciunului. Dar știe că rezerva mea de nasturi nu e aproape deloc colorată. Majoritatea sunt maro, negri, bleumarin.

De mult vroia Monica să se joace cu nasturii. Știa că fetele au mai făcut felicitări cu nasturi, deși nu și globulețe. Și-ar dori să facă ea într-o zi când o să aibă nasturi mai potriviți. Dar pentru azi i-a rămas în cap să facă un om de zăpadă, tot pozase ea cu Oamenii de zăpadă pentru adventul fotografic.

Problema erau nasturii colorați, nu vroia să-i folosească pe cei albi pe spate, deși ar fi rezolvat mai repede poate. Se gândea la o felicitare și cum nastrurii trebuiau vopsiți a început lucrul de dimineată. Bine a făcut că s-a lăsat cu surprize: acrilicul nu prindea pe nastrui, aluneca și rămânea doar în găuri. A luat atunci vopsea (email) și a scufundat nasturii în cutie. A scăpat astfel de dungile generate de pensulă, dar.... și de nasturi. Nu, nu s-au stricat, nu i-a pierdut prin cutia de vopsea, doar că nu s-au uscat. Deci momentan sunt încă inutilizabili.


A rezolvat problema cu un fir de ață albă pe care l-a cusut de nasturi, bine-nțeles după ce a luat alt set că ai ei, după cum spuneam mai sus, încă stau la uscat. Apoi și-a adunat materialele necesare pentru a definitiva omul de zăpadă. Și nu a mai făcut felicitare, ci un ornament de perete sau de brad după un tutorial descoperit chiar azi, adaptat la nasturii ei.




E rândul vostru să folosiți nasturii în creațiile voastre.

10 comentarii:

  1. Foarte frumos ornamentul, a fost o idee foarte bună să îmbraci nasturii cu ață albă! Ce bine că faci tu experimentele prima, și eu mă gândeam să îi vopsesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar merge vopsiți cu spray-ul dar eu nu le-am găsit pe ale mele ieri. Sincer nu mai știu unde sunt depozitate.

      Ștergere
  2. Vai ce deocratiune simpatica ti-a iesit!!! Foarte buna ideea cu imbracatul nasturilor in ata!
    inca nu stiu exact cum ne om juca noi cu nastureii - momentan am un catel catarat efectiv pe mana mea stanga - abia scriu cu dreapta....:)))))). O fi vrand sa ii fac lui ceva cu nasturei... vreo hainita / sapcuta... hmmmm? :))))))
    Pupici

    ps: ce peripetie cu nasturii scufundati :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc.
      Și câinii nostri se tin după noi la fiecare pas. Amm ajuns să mă cert în fiecare dimineață cu Nero și Bella. Nu mai am loc să calc de ei.

      Ștergere
  3. Cred ca subiectul nasturi este mai complex decat banuiam.
    Multumesc pentru idei, Niko! O duminica placuta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pot face multe cu nasturi, doar să ai nasturii potriviți. Din păcate ai mei nu prea sunt colorați potrivit pentru Crăciun.
      Cu plăcere. O duminică plăcută și ție!

      Ștergere
  4. Ce idee genială să îmbraci nasturii in ata! Imi place cum a iesit ornamentul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Un astfel de ornament aș mai face, nu și nasturi îmbrăcați în ață. Dar aș putea să-i îmbrac în material.

      Ștergere
  5. Decoratiunea Monicai e foarte frumoasa! Cu tot cu omul de zapada e asa... calda (nu stiu cum sa zic). :-) Sunt aproape sigura ca e influenta ta in realizarea ornamentului. :D Frumos si ingenios. <3

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!