vineri, 1 decembrie 2023

Adventul Exploratorului Creativ - înscriere lucrări

 Bine ați venit la

 Adventul Exploratorului Creativ 






Încărcați creațiile dvs folosind link-ul de mai jos



27 de comentarii:

  1. Bine te-am găsit! Aici iscriem cretiile din AEC? Sau in tabelul fiecarei zi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, aici toate . Un singur tabel cu toate lucrările participante

      Ștergere
  2. https://autenticblog2019.blogspot.com/2023/12/la-multi-ani-romania.html?m=1#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia am reusit sa pun linkul....si am gresit numele.....imi cer scuze, data viitoare stiu cum functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie-mi ce vroiai să scrii și încerc eu să modific. Stiu că e altfel, incercăm toate să ne obișnuim. Și eu caut cea bună variantă să pot pune tabelul să temelșe astfel încât să le găsiți ușor

      Ștergere
    2. Voiam sa scriu ziua 1 -tricolor, dar e bine si asa... MUltumesc :*

      Ștergere
  4. Eu nu îmi dau seama unde greșesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze pentru întarziere. Sper sa recuperez. Am ramas iar in urma cu postări si comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am pus intr-un articol trei lucrari, deoarece am ramas in urma, dar nu ma lasa sa folosesc acelasi link de mai multe ori in tabel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AM rezolvat : Am pus poza cu toate trei și am scris la denumire toate zilele aferente.

      Ștergere
    2. PS: incerc să văd cum pot adăuga eu poza separat.

      Ștergere
  7. Niko, sa stii ca am inversat pozele intre AF si AEC pentru ziua 10!
    Insa nu cred ca e o problema asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu era o problemă, dar le-am modificat eu să fie corect.

      Ștergere
  8. Dă eroare de server si nu pot inscrie lucrarea la AEC
    http://www.mihaelatoila.ro/2023/12/zantedeschia-planta-exotica-diy.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o problemă cu adresa pozei la tine pe blog, dar nu știu ce anume. Am rezolvat încărcând poza din calculator.

      Ștergere
  9. Apar si eu, cand link-ul a expirat. Nu conteaza! Voi posta in continuare ceea ce-am mai facut. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a exprirat linkul decât că nu plătisem eu abonamentul, era până azi gratuit. L-am plătit acum, dar probabil va dura putin până se activează.

      Ștergere
    2. Ooooh! E cu bani acest gen de tabel... E, cumva, ca tu platesti si noi ne jucam. :-( Ca intr-un parc de distractii unde intrarea se plateste. :-) Nu prea imi cade bine sa stiu ca platesti. Sper ca nu e prea mult. Sigur, ma gandesc si ca e util pentru tine tabelul... doar ca...
      Sper sa nu intelegi gresit ce tot balbai aici. :-) Ai muncit enorm pentru brazii de Advent, ai cheltuit pentru materialele din "cuiburi"... Sa nu mai zic de timp! (care-i atat de pretios!)
      Nu-mi pot da seama daca mai sunt care nu au reusit sa inscrie link-uri - si sa nu ma iei drept egocentrica, te rog :-)) - dar sper ca nu ai platit abonamentul pentru intarziata care sunt.
      <3

      Ștergere
    3. Abonamentul nu-l plătesc că e cineva care a întârziat cu aceste inscrieri (deși nu a întârziat nimeni) ci pentru că vreau să folosesc acest tip de tabel si anul următor. Într-un fel sau altul toate tabelele sunt cu bani și astea și celelalte, un abonament anual. E o alegere pe care o fac eu pt site-ul meu, e cam acelasi lucru cu a alege să iți iei domeniu personalizat sau nu.

      Ștergere
    4. Mi-a venit inima la loc! :-) Ma gandisem ca e pentru tine, in primul rand, dar... voiam sa fiu sigura, 'ca tare rau mi-ar fi parut sa fie altfel.
      Succese! <3

      Ștergere
    5. Mă bucur că te-ai liniștit! Mie îmi scria că e plătit inclusiv azi și nu-mi apărea buton de plată. Așa că stăteam liniștită că o să primesc un mail ceva de atentionare. La celelalte tabele primesc mail. Voi vedea în timp care merită mai mult.

      Ștergere
    6. Diana, eu sunt mai intarziata ca tine, cred ca noi doua concuram care sa fie codasa.:))) Daca nu ma insel, noi am ramas in urma, fetele au terminat deja (Rux, Suzana si fiordaliso)

      Ștergere
    7. Hahaha! 😂 Mihaela T., am castigat?! Sunt cea mai codasa?! (hazlie esti!) 😊 Abia acum am inregistrat ziua 24 la AEC. 😊

      Ștergere
    8. Nu am putut să te las să câștigi! Eu sunt codașa! Ieri am reusit să fac și să înscriu lucrările restante !Yuhuu :))))

      Ștergere
  10. Nu stiu daca problema e de la mine...Server Error in '/' Application.
    Parameter is not valid.
    Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

    Exception Details: System.ArgumentException: Parameter is not valid.
    Asta e eroarea...inca nu pot posta linkul: http://www.mihaelatoila.ro/2023/12/ornament-handmade-om-de-zapada.html
    Cand selectez poza, imi da eroarea. Mai incerc inca o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearcă să selectezi poza din calculator, al doilea buton, nu de pe web.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!