sâmbătă, 2 decembrie 2023

AEC ziua 2 - Ghirlande din mărgele

 Cu întârziere justificată, azi ajungem mai greu cu creația noastră pentru Adventul exploratorului Creativ. Fiind foarte ocupate cu alte activități, Monica și-a găsit cu greu o portiță ieri să caute repede plicul cu nr 2 din care a scos două mici ghirlande de mărgele. Nu știe dacă au vreo denumire anume, dar ea așa le spune. Nu era timp de căutat prea multe idei de craft cu ele, așa că s-a rezumat la ceva simplu: pentru că încă mai erau pe masă crenguțele de brad de la Adventul fotografic s-a gândit să le decoreze pe acestea. A mai căutat niște globulețe, un con două și ceva cadouri și acum are un mic aranjament de masă sau un mic brăduț. Pentru că nu a găsit decât cadouri și globuri roșii, nu a folosit decât ghirlanda roșie. Pe cea galbenă o păstrează poate o va folosi în proiectele viitoare.


Acum e rândul vostru: folosiți șiragul de mărgele, întreg sau nu în creațiile voastre.

12 comentarii:

  1. Din cauza conexiunii la net am ramas in urma. Sper ca, in graba, n-am incurcat link-urile... 😊
    Practic, sunt numai doua link-uri de inscriere, cu un tabel fiecare: unul pentru AF, unde vor fi inscrise toate lucrarile si unul pentru AEC unde vor fi inscrise lucrarile "aferente"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, doar două linkuri de inscriere unul pentru AEC si unul pentru AF. O să încerc să pun codul tabelului la fiecare postare ca să fie ușor de găsit, dar practic e acelasi tabel pentru toate zielele la fiecare categorie. M-am uitat repejor si nu, nu ai incurcat inscrierile. Mă grăbesc să termin postările pentru mâine, vor apărea la 12.00

      Ștergere
    2. Multam! Ma gandeam eu, dar actionez aproape pe pilot automat. 😊 Deja m-am obisnuit cu metoda.
      Spor! ❤

      Ștergere
    3. Eu cred că am incurcat linkurile! Sorry!

      Ștergere
    4. Când ajung la calculator verific și le schimb eu dacă e cazul.

      Ștergere
  2. Vai... stiam eu ca am pierdut ceva. A fost deja majoratul :O. Draga mea, la multi ani!! Sa fiti toti sanatosi si voiosi :*
    Multe bucurii sa aveti :D.

    Decoratiunea este foarte draguta!! Imi place mult cum ai arajnat crenguta. Recuperez si eu cu materialele din advent cat pot de repede :D. Deja mi-am notat vreo trei idei legate de primele doua casute... :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult pentru urări.
      Acum sincer, de ce te stresezi in mod expres? Cele două postări pe care le-ai pus deja, cea cu fulgii colorați și cea cu aranjamentul cu mărgele merg perfect și la AEC ( ce contează că nu sunt mărgelel trimise de mine?) Că vrei să mai faci tu altceva că te-au inspirat, e ok poti înscrie câte lucrări vrei, dar doar că vrei tu să faci ceva în plus. Din punctul meu de vedere ai deja cu ce te înscrie aici.

      Ștergere
  3. Am terminat la timp provocarea! Doar ca am ramas in urmă cu postatul! Îmi place aranjamentul tau! Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca se poate întâmple și asta, mai ales în ultima săptămână din advent. De aceea am și lăsat tabelele deschise pana la 31 decembrie.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!