vineri, 8 decembrie 2023

Pui mic și necăjit

 

Cred că nu prea știe ea exact ce s-a întâmplat, încă e amețită și doarme mult. Doar ce se mai întoarce de pe o parte pe alta, apoi se culcă la loc.

Ce a pățit? Nimic grav, doar o mică operație de sterilizare. Din păcate chiar era necesară, efectiv avem destule animăluțe, nu ne mai trebuiau alți pui mici. Și deși pare mică, domnișoara are aproximativ 6 luni și cam începuse să vagabonțească. Nu mai puteam aștepta să ne trezim cu o surpriză de proporții.

Cu ocazia asta a câștigat o noapte, poate două la hotel (adică în casă). Cumva m-am învățat deja cu pisicile în casă. Acum singura care nu a rămas peste noapte în casă rămâne Bella. Sincer, sper să nu fie nevoie niciodată.


10 comentarii:

  1. Mititica! Sper sa isi revina repede. Ce postura yoghina...
    Toate cele bune, Niko! Weekend linistit! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Suzana. Mă duc s-o iau în brațe și să mă bag în pat cu ea. Deja pic de somn. Mă lupt și cu un pui de răceală, sper să-l birui eu pe el, nu el pe mine.
      Weekend plăcut!

      Ștergere
  2. Puiutul! 💕 Bebe-Scai! 😊 ❤ Cat e de dragalasa si cat de vulnerabila! Of, of, dragele de ele, animalutele!

    Tocmai ce am citit si vazut pozele (la "Secretul lui Mos Craciun) cu Scai care nu e deranjata de zapada, iar de Fifi ai amintit ca nu prea s-a impacat cu zapada... Si acum o vad pe micuta in pijama. 😊 ❤

    Iti doresc sa invingi puiul de raceala! 😘 💕 Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumim. Ma bucur ca a văzut zăpadă înainte, când era vioaie, dar operația era programata deja. Tocmai m-a trezit ca s-a dat jos din pat și se dezbrăcase pe jumatate, dar încă nu are voie. Acum sta cuminte în pat, dar toarce mult.
    Fifi a venit mieunand fix cum a început sa se aștearnă zăpadă. Are un anume mieunat când vrea ceva. Și acum vroia ceva dar nimic din ce ii puteam da. Cred că ne cerea sa luam zăpadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un veterinar ne-a spus ca pisicile torc de placere, dar torc si daca au probleme sau se tem (banuiesc ca stii, dar in caz ca nu). 😊 Micuta Scai nu e tocmai in "apele ei teritoriale" si poate de aceea toarce mai mult decat de obicei - e cat se poate de firesc. Cand se ridica si isi recapata energia poate ai timp sa scrii cateva randuri, macar "intercalate" intr-o postare. 😊 ❤ 😘 Multumesc!

      Haha! Acum, poate s-a topit zapada si Fifi isi poate vedea de ale lui (inca mai am tendinta sa scriu "ea") 😊
      Numai de bine! Sanatate!

      Ștergere
    2. Nu știam ca torc și de frica. Dar am vazut-o pe Scai căutând mai des paturica ei din care suge.
      O sa mai scriu despre ea și separat. Acum îți spun doar ca e bine, evoluează corespunzător, ca după operație, dar începe sa-si revină complet. Aseară chiar s-a și jucat și a alegat după diverse jucării. Nu mult, dar e tentata. Urca și coboară singura scările, sau în pat. Mi se pare ca merge surprinzator de bine.

      Ștergere
  4. :)))))) lasa-ma ca ma pregatisem sa scriu ceva si mi-a zburat toata ideea cand am citit despre Fifi. :)))

    sa se recupereze rapid Scai si sa fie bine. Sa fiti toti bine bine si sa va bucurati de decembrie din plin. :*

    Pijamaua aia e super simpatica :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. Pijamaua o incomodează, dar e necesara. A trebuit să i-o dau jos sa o spăl și deja era disperata sa se lingă fix la operație. I-am încropit repede alta dintr-un body de bebeluș, dar cu ala mergea și mai greu.

      Ștergere
  5. Draga de ea a! Să își revină cat mai repede și să vă bucurați împreună de zăpadă. Eu am avut doar pisici care nu suportau zăpada, erau așa de amuzante câte figuri făceau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. Cred că ei o sa-i placa zăpada, mai ales când va ninge, va alerga după fulgi

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!