miercuri, 13 decembrie 2023

Adventul fotografic, ediția II - Ziua 13

  Tema zilei: „Înșirate pe o ață” : instalații de brad, ghirlande, mărgele, orice în afară de beteală




PS: Ghirlanda noastră de brăduți e făcută acum doi ani. S-a ca încurcat ea și Monica nu a avut timp să o descurce. Ar cam trebui refăcută, că unii brăduți se cam desprind. Sunt făcuți din plierea unor semicercuri, dar nu găsesc pe blog când i-am făcut.
Dacă vreți să vă confecționați singuri astfel de ghirlandele, iată doua modele făcute de noi în alți ani : 



4 comentarii:

  1. Daca nu m-a uitat la instalatia de la picioarele Monica... eu vedeam numai reni rosii... unde sunt brazii... Da, erau mai sus putin :))) Si micuti nevoie mare. Se vede ca oboseala isi spune cuvantul. Sa vedem acum unde agatam beteala - as putea face una verticala .. :D sau Doua sa le pun pe laturile calendarului. Chiar.. Deocamdata la somn.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am chinuit ceva să agăț ghirlanda de brăduți. Și-așa sunt necăjită pe nei că nu am reușit să-i descurc, de parcă ei ar fi de vina, nu cine i-a scos de-a valma din cutie.
      Eu pe cea verticală o am pusă în loc de perdea la camera de craft.

      Ștergere
  2. Multumim, Niko! Esti neobosita cu tutorialele!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!