luni, 7 decembrie 2020

Ziua șapte, calendar advent cu activități

 Deși a fost zi de școală, azi parcă am avut timp sa respirăm, cel puțin eu, că cea mare era stresată să ajungă mai repede la lecții.

D. a făcut o decorațiune cu figurine din lemn și conuri de brad după model



Bine-nteles că ne-am rezumat la figurinele pe care le aveam noi. Încântarea maximă a fost să aleagă bățul suport împreună cu tati. Și să folosească pistolul cu silicon

Apoi și-a terminat ghirlanda de beculețe colorate de ieri și fulgii de nea.







Și C. a lucrat după model, felicitări cu globuri 3d și brăduț.



Modelul


Rezultatul

2 comentarii:

  1. Superbe ghirlandele! Din cele gen fulg (albe) sigur am facut si noi candva. Dar cat de interesante sunt cele cu beculete. De suportul cu lemn nici nu mai zic (am si eu ceva montat pe bucatale de lemne (ceasul acela de toamna care arata ca o floare si chiar, uite ce coincidenta, niste flori realizate tot din tuburi de hartie... le am de tare mult timp agatate de o tija de la o orhidee... :D).
    Foarte frumoase sunt si felicitarile. imi place mult cum v-ati jucat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acela a fost anul în care am fost pasionată de decoraâiunile din lemn. Mai am un brad realizat în acelați mod ( https://mniko.blogspot.com/2021/12/jurnal-de-advent-20.html)

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!