sâmbătă, 19 decembrie 2020

Ornament de Crăciun cu spirală dublu helix și trei tipuri de plante

 Suna ciudat? De neînțeles? Așa ni s-a părut și nouă inițial.

Săptămâna aceasta C. a avut "Școala Altfel" și printre cerințele primite a fost și un proiect de realizare a unui ornament de Crăciun cu spirală dublu helix și trei tipuri de plante. Proiectul trebuia "predat" vineri seara.

Primul pas a fost documentarea, prietenul nostru "google" ne-a dat câteva sugestii de ornamente spiralate



 

Am ales să facem un brăduț din crengi după ultima poză și să îi punem globulețe din măceșe (fructe) de trandafir, iar lângă el o căsuță tot din crengi și câteva conuri de brad.

 

Am tăiat crenguțe de cireș, le-am găurit pe mijloc și le-am înșirat pe o sârmă, apoi le-am lipit cu pistolul de silicon să formeze spirala.

Odată bradul terminat, ne-am apucat de casă. Am construit mai întâi din carton pereții și acoperisul:

Primul decorat a fost acoperișul, cu solzi din conuri de brad:





Inițial am lăsat-o să lipească singură, doar îi pregăteam materiale și îi făceam multe poze să i le poată trimite profesoarei,

dar când am văzut cât de mult durează doar acoperișul, am început să lucrăm amândouă și pozele au rămas cumva numai pentru final.


Și pentru că mai trebuia să introducem o plantă, am hotărât să facem și o fântână cu acoperișul din frunze de palmier. (Recunosc că eu uitasem de omul de zăpadă din măceșe de trandafir)

Căutând pălărie pentru omul de zăpadă, mi-am amintit că pe undeva am niște ghindă și așa am descoperit castanele din care făceam la școală animale la "Lucru manual". Prin urmare, a apărut repejor și un ren din castane. Nu seamănă prea mult a ren, dar merge pt proiectul de la școală.

În final, domnișoara a ales sa prezinte la școală un proiect mai simplu, format din brăduț, omul de zăpadă și renul,



iar cu căsuța și fântâna să facem un aranjament pentru noi.


Căsuța a primit și lumina, o mica instalație pe baterii salvată de la o stea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!