sâmbătă, 5 decembrie 2020

Calendar advent, ziua 4

 Ieri am avut o zi foarte aglomerată, iar fetele au rămas singure să se descurce cu activitățile lor din calendarul advent. Ca de obicei au lucrat seara și mi-au arătat ce au realizat. Le-am lăudat/ felicitat și mi-am văzut de treburile mele, urmând să fac poze când termin. Numai că am avut parte de o surpriză: felicitarea...ia-o de unde nu-i. După "prezentare", C. și-a luat-o în camera ei la colecția de felicitări și ea deja dormea când am reușit eu sa găsesc timp pt poze. Așa că abia azi am avut "ședință foto".

D. a avut de realizat un om de zăpadă după model( căutați "paper snowman craft" și găsiți tutorialul pe YouTube):



Și rezultatul:



C. a cusut pe carton un brăduț cu mărgele pe post de globuri:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!