joi, 3 decembrie 2020

Azi… stele și brăduți!

Pentru fete timpul a fost azi ... mai rău ca ieri, dar așa cum scriam, experiența te învață. Le-am cerut să își deschidă plicurile de dimineață, să îmi spună ce doresc sa facă, iar cat au fost la școală (online) le-am pregătit materiale/șabloanele.

D. a avut că tema pictura cu sare : mai întâi lipește sare după un contur, apoi colorează cu acuarele.



Și-a ales să facă o steluță, așa că i-am pregătit o steluță decupată, am folosit și niște brăduți pe care vrem să îi transformăm într-un globuleț. Din păcate am uitat sa le fac poza doar cu sarea lipita pe carton. Cred că o să facem unele și fără să le colorăm.

Le-a colorat seara, după ce se uscase aracetul, iar acum sunt din nou la uscat:


C. a primit că temă felicitări cu brăduți din panglică.


Și-a ales mai întâi panglica, apoi cartonul și restul accesoriilor. Eu i-am pregătit doar șablonul cu brăduțul. 


Ar fi vrut să o facă și pe a treia, dar pt că avea mult de învățat a ales sa amâne realizarea ei pentru weekend.

2 comentarii:

  1. Daca as fi vazut postarea asta, aflam mai devreme de metoda cu sarea.
    Arata fain decoratiunile. Ma ganddesc ca se apropie noiembrie si parca nu sunt
    pregatita psihologic...
    Numai bine si inspiratii, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta îmi propusesem să accept provocarea felicitărilor din noiembrie. Mai e chiar foarte putin până atunci și nu mai spun că în primele zile mi-am planificat și o excursie. Nu știu cum ă să fac, incă mi-e timpul ocupat și totuși mi-e dor să fac felicitări.
      Spor și ție Suzana.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!