vineri, 22 decembrie 2023

AEC Ziua 22 - Fire textile

În plicul de azi Monica a găsit câteva fire textile: alb, roșu și verde și încă o sforicică albă numai bună pentru tehnica macrame. Din acesta a făcut repede o coroniță, dar încă nu s-a descis cum s-o decoreze și a lăsat-o simplă, albă. Nici măcar o fundiță nu i-a pus. Dar mi-a spus să vă spun că firu din cutiuțe este suficient pentru această coroniță: trebuie să-l îndoiți în trei și să tăiați doar o treime din el. Bucata mai mică o folosiți ca bază, iar cu cea mai lungă faceți nodurile (tip nodul lui Hercules).

Din firul roșu și alb a făcut un gnom după tutorialul de aici. Iar din firul verde a realizat un brăduț, cum a văzut ea acum câteva zile într-un tutorial. A folosit pe lângă fire o spatulă de lemn pentru tulpină, pe care a înfășurat-o în sfoară și un carton îmbrăcat în sfoară pentru bază.

Și pentru că a fost zi de lucru cu fire textile, a decis să vă arate și ce brăduți am mai lucrat noi din mărgele și panglică obținută prin tehnica macrame, dolosind doar nodul pătrat sau nodul careu.


Acum e rândul vostru sa folosiți sfoara în creațiile voastre.

9 comentarii:

  1. Ahhhhh deci firul e pentru macrame.. Evident ca habar nu am cum se fac nodurile de gen :)). dar mi-am salvat articolul pentru zile mai .. relaxate cand as putea aprofunda ideea.
    Imi plac toate cele trei idei... sigur Gnom trebuie sa fac.. :))).
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firul e pentru absolut ce vrei tu să fie, dar se potrivește foarte bine la macrame.

      Ștergere
  2. Poate reusesc si eu un gnom, daca nu ma razgandesc maine!
    Toate cele frumoase, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu am ajuns să văd ce ai făcut, planul e să trec pe la toate articolele azi. Sper să reușesc.

      Ștergere
  3. Am copiat si eu gnomul de la tine, mi-a placut atat de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e o idee simplă și frumoasă de făcut. Mereu pe ultimele zile de advent încerc so pun activități care să se facă repede. Avem destul de multe alte lucruri de făcut.

      Ștergere
  4. Modelul de gnom l-am luat de la tine (postarea precedenta) si modelul de brad de la fiordaliso - la tine pe blog nu am ajuns in timp util (nu aveam idee, pana acum ca ai facut un astfel de bradut - e tare drgalasa - ca tot veni vorba, iar la fiordaliso nu am fost la acel moment (doar am vazut poza in tabeul AEC). Si mi-a iesit un gnom care-mi place (se putea si mai bine) dar un pic cam "colturos". :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deși găsisem tutorialul de brad, la ea l-am văzut și eu făcut înainte sa îl fac eu. Ma bucur ca te-am putut inspira.

      Ștergere
  5. Eu am ales să fac un globuleț! Foarte frumos gnomul tău!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!