luni, 27 noiembrie 2023

Transformări creative - decembrie 2023

    Am ajuns la ultima lună a calendarului provocărilor din 2023, un calendar al Transformărilor creative, în care încercăm să mai reducem din poluare dând o altă destinație obiectelor ce se pot recicla. În luna decembrie, cea mai frumoasă perioadă a anului, vom recicla :

Ornamente vechi

Regulile generale ale transformărilor creative pot fi consultate în postarea de principală (aici). Reamintesc că sunt patru teme, 3 impuse și una la alegere. Fiecare obiect realizat trebuie să se bazeze pe reciclarea/ transformarea unor ornamente de Crăciun vechi, deteriorate, sparte. Se acceptă și ornamente noi care sunt înfrumusețate cu o fundă, ceva sclipici, orice care arată o transformare a ornamentului sau folosirea lor în creearea unui aranjament, coroniță. Și bine-nțeles se acceptă orice reparație a unui ornament deteriorat. Nu uitați de poza cu materia primă. Dacă reparați un ornament, faceți o poză părții deteriorate înainte și după reparație. De asemenea, ordinea în care le faceți este la alegerea dvs (perioada din dreptul temelor este doar orientativă pentru cei care vor să facă un obiect pe săptămână).

Pentru lămuriri suplimentare, nu ezitați să întrebați.


Temele lunii decembrie:

  • Ornament de agățat (1-8 decembrie)
În brad, pe perete, pe ușă, în tavan, oriunde doriți. Poate să fie oricât de mic sau de mare vreți voi.

  • Aranjament pentru masă (9-15 decembrie)
Sau pentru orice alt loc vă doriți, mobilă, șemineu, dulap, etc..., dar să fie un aranjament care trebuie pus pe ceva.

  • Coroniță (16-22 decembrie)
Poate să fie una mare pentru ușa de exterior sau pentru cea de interior, sau pentru ușile dulapurilor, sau chiar pentru șifonierul păpușilor.

  • Fii creativ! (23-31 decembrie) tema dvs la alegere
Absolut orice vă doriți cât de mic sau mare vreți. Inspirația dvs este singura limită.



  • Lucrări realizate după data de 31 decembrie 

 Tabelul va fi deschis până pe 10 ianuarie

 

19 comentarii:

  1. Frumoase provocari 🤗❄️💕 voi participa si eu la cateva. Voi reveni in curand 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când scriam postarea, chiar mă gândeam la tine că tema acestei luni ți s-ar potrivi și ție. Te așteptam cu drag alături de noi.

      Ștergere
    2. Tocmai am atarnat pe usa de la intrare Coronita (pe care am facut o acum cativa ani... nu stiu, este permis sa participam si cu proiecte vechi? 🥴)
      Te rog sterge inscrierea din tabel, ca nu am stiut in care din cele doua s ar potrivi tema mea.
      Te pup. O saptamana buna!

      Ștergere
    3. Oficial trebuie să fie ornamente create acum, dar dacă să zicem pui o fundiță în plus la coroniță, lipești un glob care s-a dezlipit, atunci se încadrează. Dacă faci o postare acum cu coronița pe ușă, atunci o poți inscrie la ce tabel vrei tu, fie primul fie ultimul, dar să fie o postare din decembrie 2023.
      PS: coronița e foarte veselă si colorată. Felicitări.

      Ștergere
  2. Niko, sincer mi-am propus sa vad cum transform cel putin o parte din minunile de la tine.
    Ce zici?
    Multumesc pentru noua provocare. Inspiratie pentru toata lumea! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic că faci foarte bine. Chiar m-am gândit că puteți folosi din temele de la calendar și pentru aceste transformări, chiar dacă nu prea sunt în calendar tocmai ornamente vechi, dar ceea ce e în calendar se poate combina cu orice doriti. Și Adventul fotografic l-am legat cât de mult am putut de calendarul provocării.
      Cum spui tu mereu, spor si inspirație.

      Ștergere
  3. Acum sa si reusesc sa ajung la ele, in balcon. La deco mai vechi vreau sa zic. In acest moment, tot planul e cam dat peste cap, dar ... cumva, tot gasesc eu o rezolvare - temele sunt faine si abia astept sa ne jucam. Ah.. si tocmai mi-am amintit ca nu am inca poza de la Provocari facuta... cea pentru decembrie (pentru ca Mami mi-a ratacit FIX obiectul de care aveam nevoie :)))))))).
    Nu imi vine sa cred ca ajuns la ultima luna. Hehe. Cum trece timpul.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Am reusit sa prezint o tema si aici, pentru saptamana care, inca, nu a inceput. 😊 Stiu ca e la alegerea noastra ordinea in care postam, stiu ca putem combina jocurile, stiu ca putem apela la "trusa exploratorului creative" - ceea ce mi-e de mare ajutor.
    Spor! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e și ideea sa puteți combina provocările. Felicitări!

      Ștergere
    2. Multumesc!
      Am mai reusit sa bifez si aici o tema: unu. :-)
      Imi place tare mult sa ma joc si as vrea sa reusesc ca pentru fiecare tema/zi sa am cate ceva cat mai potrivit temei. Si-as reusit, doar daca nu mai intervine neprevazutul atat de des! E culmea! :)))
      Spor la ceea ce ai de facut! <3

      Ștergere
    3. Cunosc treaba cu neprevăzutul asta. Își planific tot, zici că ai timp si apare...ceva. Te dă peste cap. Spor si vouă.

      Ștergere
    4. Multumesc! In continuare, spor iti doresc! :-) Si toate bune sa fie, in general!

      Ceea ce am "transformat" pentru tema 3 greu - spre deloc - se poate numi creativitate, dar am vrut sa bifez si aceasta tema. :-)

      Ștergere
    5. Am reusit sa bifez si tema 4. Sunt foarte multumita de mine! :-))) Uuups! La Advent-uri sunt codasa, dar nu renunt. :-) Sper ca reusesc anul acesta. :-)

      Ștergere
    6. Nu ești codașă la nimic. Termenul este pănă pe 31 la tot.

      Ștergere
  5. Mihaela am pus linkul si unde nu trebuia, nu mai pot sa il sterg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La prima vedere nu îmi dau seama care e link-ul greșit. Numai când ajung acasă la laptop pt face modificări.

      Ștergere
    2. Am zis eu că văd mai bine la laptop. Gata, l-am sters din ultimul tabel.

      Ștergere
  6. Si iata ca am incheiat anul transformarilor creative cu toate temele plus un bonus intr-una din luni (in iunie am avut 5 :D).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!