joi, 9 noiembrie 2023

Day 9 - Second choice

  For the 9th day of the Annual Month Holiday Challenge of  Beccy's place, the inspiration words are:

holly, ho ho ho, happy, holiday, Heaven, hot chocolate, hope, handbag card, heat embossing, herringbone technique, honeycomb paper, hexagons, hot glue, heliotrope, harvest gold, hookers green, hunters green

The herringbone technique was new to me and I found it really interesting. I wanted to use it in today's card and I prepared a cardboard with this technique by using scotch paper strips.

Tehnica herringbone a fost o noutate pentru mine și mi s-a părut chiar interesantă. Am vrut s-o folosesc în felicitarea de azi și mi-am pregătit un carton în această tehnică folosind benzi de scotch de hârtie.



 Unfortunately, it didn't fit with Beccy's tutorial that I used in my first choice, so I looked for a diffeerent greeting card to use it. This is the result.

Din păcate nu s-a potrivit cu tutorialul pus de Beccy, pe care l-am folosit in prima varianta, aşa că am căutat o altă variantă de felicitare în care să-l folosesc. Acesta este rezultatul:



8 comentarii:

  1. The herringbone pattern looks fantastic Niko, great choice of tape. The patterns are lovely and work well together, and I love the colour. The little house you added looks lovely and cosy, perfect for a cold winter day.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. I am glad to have the opportunity to use all these materials that I have collected over time

      Ștergere
  2. Stii desenele alea animate cand personajelor le cade asa falca (hai sa zicem Tom si Jerry) - asa si eu...
    Superb !!! Deja simt cum vin sarbatorile... si o gaura in buget :)))) probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce imagine drăguța mi-ai evocat acum. Tom este fantastic cum exprimă surprizele în acest mod.
      Gaură în buget...deja mi-e teamă să mă apropii de Jumbo. Deja am cumpărat diverșe pentru Crăciun.

      Ștergere
  3. Mie imi place mult cum ti a iesit aceasta felicitare ☺️🥰
    Spiritul Craciunului pluteste in aer 😍❄️

    RăspundețiȘtergere
  4. Stopasem, ca imi aparuse un mesaj ca nu pot comenta... Si-a revenit insa.
    Am explorat putin ideea si este chiar interesanta. Insa apare nu doar pentru craft, dar si
    pentru metode de invatare. Chiar merita explorata. Ce e de facut cu atatea drumuri noi???
    Arata minunat. Imi place nespus cum lucrezi. Esti o profesionista in ale felicitarilor si cum deja am mai spus,, am invatat atatea lucruri noi de la tine!
    Pupici, draga Niko! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc că nu am avut răbdare să citesc despre metodă în general si am căutat special pentru felicitări. Am văzut un singur tutorial și m-am apucat de treabă. Dar va trebui să mă interesez cum e ca metodă de invățare. Poate mă ajută în profesia mea.
      Și eu descopăr multe lucruri noi la tine. Nu sunt profesionista în ale felicitărilor, dar recunosc că mereu am fost interesată să fac felicitări.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!