duminică, 19 noiembrie 2023

Day 1 - A - Angels

 For the first day of the Annual Month Holiday Challenge of  Beccy's place, the inspiration words are:

Angel, accordion cards, a-frame cards, altered, aperture, A2, acetate, acrylic, alcohol ink, aqua, alabaster, almonds, apricots, apples, amethyst, antique, Arctic, animals, antlers

Finally, it was the time for me to do the card for the first day of this challenge. I choose to do an A- frame card decorated whit two beautiful angels.


I took the image of the angels from a 3D decoupage sheet an I cut out by hand every piece of the multi layered picture. I used double-sided foam tape to stick together the layers.  




8 comentarii:

  1. Recunosc ca nu am inteles ideea de a taia ceva ce oricum era 3D. Nu stiu despre ce
    coli vorbesti, insa arata tare dulce imaginea. Felicitari si spor la completat literele.
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niște foi tipărite, prima poză în al doilea colaj. Acolo am doar partea din foaie care se referă la îngerași. De obicei pe o foaie A4 sunt 2-3 modele. În colajul al doilea am pus pașii de la foaie până la piesa 3D - multi straturi. Se pleacă de la o imagine și peste ea se pun straturi de imagini la fel, dar din ce în ce mai mici. De ex aici, stratul cel mai de sus conșine doar mânușele îngerașilor, capetele și o bucată de rochiță. Lipite de stratul anterior cu bandă dublu adeziă cu spumă(burete- foam), lasă senzația că aceste piese plutesc/ies in relief de unde 3D-ul.

      Ștergere
    2. Am inteles, insa nu am avut niciodata asa ceva, de aia nu m-am prins.
      Multumesc pentru explicatie, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  2. Another beautiful card Niko, well done! I love the dimension you've achieved with your decoupaged image, you've done a fantastic job cutting all the little pieces out by hand. Very impressive.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. With this type of cards I learned to cut out by hand.
      Thank you very much.

      Ștergere
  3. Stii ce ma enerveza la seturile astea? Ca se acopera un strat care ar putea fi folosit foarte bine ca atare :)))). Asta e cu piticul meu. Cred ca mi-ar placea sa fie doar cu un contur.. stii?
    Dar felicitarea este SUUUUPERBA. Ce imagini frumoase. Ce ingerasi dragalasi Si cata munca :*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuși cred că fara acel strat nu ar iesi la fel de frumoasa.

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa felicitarea! 😊 ❤ Imi plac ingerasii, in general - ideea de ingeri si arhangheli. 😊

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!