sâmbătă, 11 noiembrie 2023

Cea mai frumoasă perioadă a anului

Începem să auzim din ce în ce mai des aceste vorbe, mai ales în engleză ” It's the most wonderful time of the year” și nu știu de ce este asociată mereu cu perioada sărbătorilor de iarnă. Parcă e și un cântec nu, că undeva într-un colțișor al minții îmi sună ca un cântecel, dar nu am dispoziția să și caut acum.

Azi am primit un cadou surpriză, cu tematică de Crăciun, foarte drăguțe, printre care și un platou cu acestă expresie. Culmea e că pentru mine acum se simte ca și cum ar fi cea mai frumoasă perioadă a anului. Mai ales că bucuria noilor începuturi de care vorbeam ieri încă nu s-a diminuat, entuziasmul e și el la același nivel și deja se instalează nerăbdarea pentru tot ce înseamnă nou.

A fost și azi o zi plină, nu am reușit să termin nicio felicitare, doar am început-o pe cea de ieri, și pe cea de azi, deși, nu cred că mai stau în seara această să le termin. Totuși, m-am mai ocupat de oraganizare - adventul fotografic începe să prindă contur. Pot să vă spun de pe acum că va fi vorba doar de o mascotă și de poze ale ei în diverse situații/decoruri. 

Mi-am adus aminte că am văzut la Rux că împodobește bradul virtual. Nu știu cât de bine am înțeles tema, dar creierul meu iar a luat-o înaintea vremurilor și planifică ce să facă. Ar trebui să-i spună cineva s-o ia mai încet să aibă timp și corpul să-l ajungă din urmă și să execute ce cere el.

Sunt fericită că am reușit să mai rezolv un teanc de haine ce necesitau ac și ață. Nu prea îmi place să cârpesc, dar azi se pare că am avut spor. Încântarea mare vine mai ales că am reușit să resuscitez niște papuci de casă ce păreau irecuperabili. I-am îmbrăcat cu ceva material (nu am făcut poze pe parcurs - nici nu m-am gândit atunci la poze lucrând rapid cu speranța să-mi reușească). Dar și niște botoși de casă de material, ei au primit o talpă nouă, de la o pereche de papuci cum sunt cei de prin hoteluri. Pistolul cu silicon chiar a avut treabă azi, și nu pentru craft.

Mâine sper să mă ocup și de ceva craft, măcar felicitările să le fac și poate-poate ceva si pentru transformările creative.

O seară frumoasă tuturor, atât cât a mai rămas din ea!





4 comentarii:

  1. Este incredibil cat de asemanatoare sunt anumite reactii pe care le am si eu. Sunt atat de recunoscatoare ca pe aceste trasee virtuale s-au incrucisat drumurile noastre. Iti doresc si tie, ceea ce imi doresc si mie, sa avem puterea si imaginatia sa facem de toate, ca sunt atat de multe lucruri frumoase ce merita a fi facute. Si sa avem mintea limpede sa le vedem pe cele care chiar merita o continuare.
    Pupici si spor la ceea ce iti propui, draga Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești a două persoană din mediul online cu care rezonez atât de mult. Prima a fost Corina, (prima zi). Am avut o perioadă cu ea când aveam chiar aceeasi stare de spirit.
      |Si eu mă bucur mult că ni s-au incrucișat drumurile. Mult spor și ție!

      Ștergere
  2. Si mie mi se pare la fel. Inca de cand eram mica simteam cumva ca... inca de la inceputul Toamnei, se apropia ... Craciunul :).
    Da chiar este un colind si unul tare dragut - referitor la ceea ce scrie pe ce ai primit :D
    Abia astept sa vad cum va fi si eu am tot incercat sa imi imaginez cum sa organizez articolele... e si poza zilei.. e si Calendarul. Hmm.. Va trebui sa ma gandesc la o cale - ori fac ca anul trecut si in calendar pun doar poza si link catre articolul cu poza zilei..
    Momentan incerc sa pacalesc o stare nu tocmai buna ... sacaitoare treaba - fix acum.
    Si eu am aceeasi problema .. creierul e ho ho ho si eu .. ca stan si bran cand urcau scarile intr-un scheci :))))))
    Pupici cu drag !!
    ps: abia astept sa vad ce vei pregati pentru bradut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să fie mai simplu anul acesta pentru că nu va mai fi și de realizat ornamentul zilnic. Vor fi tot transformările creative cu cele patru teme, trei impuse si una la alegere, dar pe toată luna nu doar până la Crăciun. Mai pregătesc o provocare pentru decembrie, sper s-o finalizez saptămâna viitoare să plece către voi și să ajungă până pe 29 noiembrie, dar nu vor fi postări zilnice, ci 4 pe toată luna, pentru cine acceptă provocarea.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!