joi, 16 noiembrie 2023

Brăduți macrame - Reflexii în oglindă (38)

 Ce poți face când știi că ai zi lungă de așteptat în mașină la spital până se procesează analizele să poată veni medicul să-ți prescrie tratamentul? Îți iei o carte, ceva de lucru - croșetat/tricotat (uneori mă oftic că nu mă pasionează așa tare croșetatul la cât stau pe-acolo). Ultima dată când am fost mi-am luat din nou firele pentru macrame. De data asta, nu le-am mai croșetat sub formă de șnur, ci am încercat să le transform în brăduți. Mi-au lipsist atunci ceva instrumente ajutătoare, dar m-am descurcat să văd că pot să fac brăduți. Am făcut doi, nu sunt tocmai finisați - îmi lipseau ceva ustensile, cum ar fi o perie deasă.
Bonus au fost reflexiile în oglinda retrovizoare, la fix pentru această zi și această rubrică.


Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


12 comentarii:

  1. Vai ce draguti! Chiar imi plac muult! Felicitari 🤗😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. I-a m gândit ca ornamente de brad, dar cea mică m-a întrebat dacă îi fac cercei. Crede că se potrivesc și la um o cunosc chiar i-ar plăcea să-i poarte. Mă gândesc să-i pun sub brad un set mai delicat totuși.

      Ștergere
  2. Este insuportabil cu comentariile. Cred ca am incarcat pagina de vreo cinci ori.
    Bradutii tai imi plac, insa nu imi place deloc momentul in care i-ai facut.
    Sanatate multa, Niko! Ai grija de tine! Pup.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In seara asta a fost teroare cu internetul. La mine nu doar blogul a făcut figuri, deși eu aici aveam treabă. Când mă bucuram că am și eu felicitarea gata mai repede si am timp să mai citesc si blogosfera, u reușesc să incarc paginile din cauza netului.
      Momentul în care i-am făcut...noi suntem obișnuite. Sunt analize lunare cu scopul eliberării retetei pentru tratament. Nu avem ce face, deși pare mult si dificil, sistemul s-a îmbunatățit destul de mult fată de acum (in curand)14 ani cand am intrat pe drumul acesta. Din nefericire, este ceva incurabil, dar tinut oarecum sub control sub tratament. E ceva ce trebuie să te obișnuiești să trăiesti, să-ti vezi de viata ta în condițiie bolii, ca la diabet cumva.
      Mulțumim. Multă sănătate și vouă.

      Ștergere
    2. Poate ne va ajuta cartea aia. Eu asa sper. Nu am inaintat mult, insa la fiecare pagina spun ca e incredibila...
      Dupa cartile din seria Medium medical si apoi asta, mi-e clar ca nu se prea intelege nimic cand se spune 'cronic'...Stiam, insa acum o citesc negru pe alb.

      Ștergere
    3. Încă nu am inceput să citesc din carte. Am rasfoit-o atunci puțin si apoi nu stiu de ce ...nu am mai citit aproape nimic. Mă simt de parcă nu pot procesa nimic din ce citesc. Am nevoie de o peveste usoară/siropoasă să-mi revin.

      Ștergere
    4. Poate te inscrii la prelegerea lui Dispenza si ai vreo revelatie!

      Ștergere
  3. Îmi pare rău să aud că ai de mers atât de des la spital. Eu merg la trei luni după rețetă la medicul de familie și este foarte greu sa mai stau și acolo una- două ore, după 8 ore de muncă și cam 3 petrecute pe drum. Uneori folosesc orele de navetă să scriu pe blog, dar rar prind loc. In picioare nu pot pentru că este întotdeauna foarte aglomerat.
    Îmi plac brăduții tăi, este o idee faina să faci și cercei. Dacă îi faci din ață verde sau argintie ar fi și mai și.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu am decât ață albă de diferite grosimi. Voi vedea dacă voi investi în alte așe. AM incercat cu ceva mohair verde, nu e tocmai la fel.
      Am noroc acum cu medicul de familie că face programări si se tine de programari. Se întarzie maxim o jumatate de oră fat de ora programată. La Fundeni însă situația sta altfel. Depindem de rezultatul analizelor, de numărul de pacienți în abulatoriu din ziua respectivă, etc... Stim sigur că stăm cel puțin până la 11, oricât de devreme ajungem. Noi ne-am obișnuit cu sistemul acesta.

      Ștergere
  4. Ce dragut model de braduti!! Parca si nodurile sunt deosebite.. Imi plac mult!
    Si eu am incercat zilele acestea sa fac ceva - am reusit sa colorez vreo doua planse de toamna (asta duminica) si sa incerc niste modele pe care le aveam de mult in vedere pentru ornamente - dar a fost foarte foarte obositor. Acum profit ca totusi pot sta la laptop (tot ezgomot de fond, nu tare dar suficient sa te sacaie daca vrei sa dormi) sa vad ce at mai facut :*
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am salvat multe idei pentru ornamente anul acesta. Nu cred că ajung sa fac nici măcar un sfert din ele.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!