sâmbătă, 25 noiembrie 2023

Felicitări oglindite - Reflexii în oglindă (39)

 Luna aceasta am încercat pentru prima dată să particip la provocarea lansată de Beccy, de a face zilnic o felicitare inspirată de cuvinte ce încep cu o anumită literă. 

Când pozam felicitările, am folosit un colț dintr-o etajeră ce are un geam negru în care unele din felicitări se oglindesc chiar foarte frumos. Cele mai frumoase oglindiri le-am adunat în colajul alăturat, dar mai sunt și jos alte oglindiri din felicitările pe care le-am realizat în cadrul acestei provocări.

Când am descoperit reflexiile felicitărilor în timpul ședințelor foto, mi-am propus să fac o postare cu toate acestea la finalul provocării. Ocupată cu calendarele de advent, n-am mai făcut felicitări și chiar mă gândeam că se prea poate ca participarea mea la această provocare să se încheie aici, din lipsă de timp.

 Și tocmai când căutam link-ul către postarea felicitărilor am văzut mesajul de la Suzana că una din felicitările mele a fost premiată. E una din primele pe care le-am făcut, cea corespunzătoare literei E. Chiar se află și ea printre pozele de acum, în colajul din mijloc.




Pozele sunt din arhiva personală
Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen
Recomandare
„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 
o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 
și înscrie articolul în tabel


12 comentarii:

  1. Arata frumos oglindirea felicitarilor! 😍 Fondul negru le confera un aer misterios - cel putin, in aceste imagini.

    La un moment dat mi s-a parut ca participi si tu la "jocul felictarilor", dar n-am verificat pe loc si m-am gandit ca, poate, eram pe blogul Suzanei, si-am retinut aiureli. (sunt cam flu-flu in cap in ultimul timp). 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am participat și nu prea. Nu știu dacă am făcut jumatate din provocare.Sincer mi-aș fi dorit mai mult, dar ... trebuie să recunosc că mi-am dorit prea multe să fac în perioada asta. Trebuia să mă organizez mai bine ca să o pot duce la bun sfârșit. Dar tinând cont că a fost așa, de încălzire, sunt mulțumită și cu atât. A planuri ai multe pentru anul viitor.

      Ștergere
  2. Ce idee buna ai avut. Chiar arata misterios, asa cum a spus Diana!
    Mai sunt cateva zile si parca m-am blocat. Azi nu am facut nimic. Ma gandeam ca recuperez maine. Sper...
    O duminica placuta, Niko!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu am reușit să mai intru pe la tine. Scuze. Abia reușesc să răspund comentariilor de aici. Cum spuneam și in postare, eu spun punct acum, nu stiu poate că voi mai face unele după 1 decembrie, tot m-am documentat pentru ele.Acum sunt iar pe fugă, un copil mă asteaptă să ii spun cum să facă o tartă, eu ar trebui să mî îmbrac ( în 10 min plec că am programare la unghii - abia aștept) si eu incerc să raspund la toate comentariile cu agenda deschis să pun temele pt adventul fotografic.
      O duminica plăcută și ție!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru participare dar mai ales pentru succesul de a fo fost premiata! Asta inseamna ca nu doar noi am spus ca sunt foarte frumoase creatiile tale , ci si juriul :-) Minunate felicitari ai realizat si cu siguranta timpul investit a fost deosebit de placut. Deci win-win ♥ Iar destinatorul felicitarilor tale se va bucura deasemenea!
    Numai bine. Noapte buna, Niko ! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc mult pentru aprecieri. Nu știu dacă a fost vot cu deliberearea unui juriu ci mai degrabă random a ținut cu mine, dar mă bucur mult de premiu. Toate felicitările inscrise au fost absolut minunate.
      Numai bine Carmen!

      Ștergere
  4. Felicitări Mihaela! Mă bucur că ți s-a recunoscut talentul, faci felicitări foarte frumoase! Fundalul negru pune foarte bine in evidență felicitările.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Cum ii spuneam mai sus și lui Carmen, nu stiu cat a fost random si cat a fost juriu. Dar banuiesc că odata acceptată intrarea in tabel, felicitarea a intrunit criteriile necesare luării în calcul pt premii. O zi frumoasă!

      Ștergere
  5. Reflexiile sunt absolut superbe! Ce idee geniala ai avut sa le fotografiezi asa - arata minunat!
    Ma bucur foarte mult pentru premiul pe care l-ai castigat!! Mi-au placut mult felicitarile pe care le-ai facut si sper sa reusesti (daca iti doresti foarte tare) sa duci la final provocarea. Daca nu - mai este si anul viitor, cand sincer sper sa ma alatur si eu :D.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer sincer, anul acesta nu prea mai am așa timp, dar măcar una două poate reușesc să mai fac.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!