joi, 23 noiembrie 2023

Tort Minecraft

 Cândva demult când era la televizor îmi plăcea să urmăresc o emisiune despre un cofetar care făcea torturi tematice, în forme foarte diferite. Pe vremea aceea pe la noi torturie erau clasice, cele mai multe rotunde, apoi au apărut și cele dreptunghiulare cu ceva decor (floricele de napolitane sau ciocolată).  Mult timp noi nu am mai comandat tort pentru petrecerile noastre, majoritatea le făceam în casă și chiar dacă îmi place mult să le decorez și să fac aranjamente culinare, nu am nicio șansă să decorez un tort cum vedeam la televizor.

Pentru că urmează majoratul, am fost să dăm comandă de un tort, nu era cazul să mai fac eu, mai ales că ne trebuie și certificat de conformitate sau ceva de genul, ceea ce nu pot da eu. Am ales una din cofetăriile mai renumite din Ploiești, Acapulco. Nu am făcut poze la ce frumuseți am găsit acolo, dar le puteți admira decă doriți pe site-ul lor.(aviz pofticioșilor - și eu mă duc să caut acum ceva dulce după ce le-am admirat iar). Ce am ales noi e o combinație de ceva ce-și dorea cu ceva ce am văzut în vitrine, ceva mai de  petrecere. Dar a găsit în vitrină și ceva ce cred că și-ar fi dorit la un moment dat, un tort Minecraft (încă mai e pasionată de acest joc).





6 comentarii:

  1. Ce fain tort!
    Asa as vrea sa aiba si fi,miu anul viitor...sa vedem! Of, cum trece timpul asta. Pur si simplu parca fuge. Doamne ajuta! Sa iasa groazav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi vine a crede că deja am ajuns la vărsta majoratului.

      Ștergere
  2. Prima data am vazut poza mica, asa ca ma pregateam sa te intreb daca tu l-ai facut, apoi am facut poza mare si am mai zarit niste torturi pe acolo.. :).
    Revenind insa la cel cu Minecraft - mi-am luat o pereche de pume in nuantele astea (asa am aflat si eu de minecraft, evident ca exista... ca prea mult strica.. haha - glumesc desigur).
    Ma uitam acum cate patratele sunt acolo ! Intr-o vreme urmaream o emisiune in care mai multe persoane se intreceau sa faca torturi... ce tare era.

    Pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot mi se pare că modelararea acestor torturi e la fel ca modelarea în fimo. Nu am încercat niciuna, dar îmi place să urmăresc tutorialele.

      Ștergere
  3. Mi-ai facut pofta. In perioada asta ma abtin de dulciuri din oras. Am vrut sa vad daca e vreo problema cu abtinerea si nu a fost. Asa ca presupun ca nu sunt prea dependenta de dulce!
    Sa fie intr-un ceas bun evenimentul. Doamne ajuta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu abia aștept să mănânc tortul. Culmea e că domnișoara a ales un tort fără zahăr. L-am gustat când a dat comanda și ne-a plăcut. Mai sunt câteva zile, am intrat pe ultima sută de metri cu pregătirile.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!