sâmbătă, 13 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 13

 Am promis de curând Irinei că o să mai pun poze cu aranjamente culinare făcute de mine, așa că am început să caut prin pozele pe care la am în calculator. Bine-nteles că am reușit să mă pierd pe drum și să retrăiesc momente prețioase de când erau fetele mici, de câand ne-am mutat la casă. cum arăta curtea atunci, de apariția animălușelor noastre de companie, ce mici erau la început, de primele lucrări de craft ale fetelor și multe altele. 
Mai puține au fost pozele cu ceea ce căutam. Unele nici nu sunt prea clase, semn că nu aveam fie telefoane performante fie aparat foto bun. Dacă înainte, când stăteam la bloc petrecerile fetelor se țineau la câte un loc de joacă, în special din lipsa spațiului, după ce ne-am mutat am început să sărbătorim acasă și împlicit să fac eu tortul. E o plăcere deosebită pentru mine să pregatesc un tort penru cei dragi, în funcție de preferintele fiecăruia sau de ocazia cu care petrecem. Așa că mă surprinde că am atât de puține poze cu torturile făcute aici.



















3 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!