vineri, 12 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 12

  



Exact în imaginea de mai sus mi-ar plăcea să ma duc acum. Cu un pahar de suc sau o cafea, cu o carte bună și un scaun - hamac. Și nimeni cu mine. Simt nevoia să ma deconectez de toate.

E final de saptămână și ma simt obosită de parcă am alergat la maraton. Vinerea e ziua cea mai obositoare din săptămâna de lucru, programele fetelor sunt decalate cu aproape două ore, iar condusul de patru ori până în oraș îți spune cuvântul. Azi am ”scăpat” de unele drumuri că am fost pe la cumparături, dar aglomerația orașului...uneori cred ca oamenii se mută în mașini la sfârsit de săptămână.

2 comentarii:

  1. Agitatia orasului la final de saptamana e coplesitoare uneori... Sper ca ai reusit sa te odihnesti. Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oarecum. Azi fiind zi de lucru am reușit să duc oboseala la același nivel. Dar măcar azi simt că am realizat ceva, că se ede ceva făcut în urma mea.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!