miercuri, 24 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 24

 După ziua mohorâtă de ieri, azi parcă a început să iasă și soarele. La figurat că la propriu și-a făcut simțită prezenta cu tot cu dinții din dotare. Prin urmare și norii au început să se împrăștie. 
Ii mulțumesc pentru asta și unei bune verișoare care mi-a dat minunata veste că o să se alature și ea cu piticii ei Adventului de hârtie pe care l-am organizat online. În sfârșit e gata, fiecare activitate e programată să apară zilnic, astfel încăt să semene cu desfacerea unei cutiuțe din calendarele clasice cu bomboane. La sugestia ei o să pregatesc o listă cu materialele necesare fiecărei zile pe care să o afișez din timp ca să se poată pregăti cu cele necesare.
Mi-a promis și poze cu ceea ce vor lucra, asa că le voi aduna și posta și pe blog alături de cele facute de fetele mele. Într-un fel deja nu mai am rabdare și abia aștept să vină 1 decembrie și să începem ă ne jucăm cu foarfecă și hâtie și lipici și culori, etc... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!