duminică, 14 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 14 sau ce mai scriu altii

sursa
Treaba asta cu a face o postare în fiecare zi nu cred că o să mă țină prea mult. O sa fie cu siguranță în luna noiembrie, cât ține provocarea asta la care particip. Sunnt genul ăla care dacă acceptă o provocare, atunci o și duce la îndeplinire. Apoi, intenționez ca și în decembrie, odată cu adventul să scriu zilnic. Dar mai departe de ianuarie...chiar nu știu.
Însă, atât cat o să fiu activă în perioada asta, vreau să fac o postare cu articolele de blog și nu numai care mi s-au parut mie mai interesante în săptămâna ce a trecut. Ideea nu imi partine, am preluat-o de la Mihai Vasilescu, care face acest lucru deja de o perioada buna.
O să încep cu partenerele mele în provocare Corina, Irina și Alexandra.
Cu Corina am mers la plimbare prin locuri pitorești, dar și prin gospodaria ei.
La Irina am descoperit o retetă interesantă de dovleac umplut cu carne. Chiar mă gândesc să o încerc și eu.
Alexandra a scris un articol interesant despre Mirajul lucrului online.

Ce altceva am mai citit interesant:

Cam atât pentru azi. Vă doresc o săptămână cât mai ușoară, cu cât mai multe realizări.


2 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!