joi, 4 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 4

Am mai început de vreo două ori postarea de azi. Dintr-un motiv sau altul m-am tot întrerupt din scris și nu am revenit la calculator imediat, așa ca iata cum iau totul de la capat. 
Mai mult de jumătate din zi am stat în mașină așteptând niște rezultate și interpretarea lor. Pot spune ca am primit vești și bune și mai puțin bune. Dar mergem înainte cu speranță de mai bine. 


Am profitat de timpul de așteptare să mai lucrez la matematică și să citesc. Tot la recitit sunt, recitesc ”Sabia verii” de Rick Riordan, doar pentru că tocmai mi-am achiziționat și volumul doi din serie și nu-mi mai aminteam exact ce a fost în primul. Cred că au trecut vreo trei ani de când am citit prima dată aceasta carte. Mi-o aminteam mai intersantă, captivantă și stiu că abia așteptm să citesc continuarea, dar ... nu se compara cu seria lui Percy Jackson si Olimpienii sau seria Eroilor din Olimp. Ultima încă nu e tradusă toată la noi.


Acasă, deși mă așteptau multe treburi, am preferat să petrec un timp cu fetele si animalele de companie. Uneori am impresia ca exagerez că îi tot las în casă, dar am început să simt eu nevoia de compania lor. Plus că sper ca cel mai tânăr membru al patrupedelor să se mai liniștească și să se învețe să stea mai cuminte pe langa noi. Azi a reușit performanța să îmi stea cuminte sub masă mai mult de două minute.


 Apoi m-au cucerit filmele de Craciun de pe Diva, în special unul pe care nu-l vazusem, cu o strangere de fonduri pentru familiile soldaților americani. Iar acum, în timp ce scriu mă uit la un serial polițist, Castle, unul din preferatele mele. Îmi plac și pentru că nu e neapărat nevoie să vezi episoadele în ordine. Mă pot uita atunci când nimeresc din greșeala vreun episod difuzat la tv.


Maine e deja vineri, se poate spune că se termină deja prima săptămână din noiembrie. Va fi o zi destul de agitată cu multă treabă deși tot incerc să-mi simplific planurile și să lucrez în funcție de priorități. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!