duminică, 28 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 28

 E duminică azi, ar fi fost zi de odihnă, dar din păcate carnea nu așteaptă. Am profitat de o pauză de lucru și am fugit repede să vă arăt ce am făcut dimineață. Nu mai știu cine anume, dar un preot din zona mamei ne-a învățat că omul are treabă și duminica, mai ales la țară, dar macar să nu muncească cât e slujba la biserică și apoi să stea si să petreacă pe motiv că e duminică. Sunt ani buni de când încercăm să respectăm regula asta, chiar dacă nu prea mergem la biserică. Diminețile de duminică au devenit la noi dimineți de relaxare, de leneveală. Cei din familia mea sunt cam ”păsări de nopate” și stau seara târziu și recuperează diminețile de week-end, lăsându-mi mie timp să le pregatesc mici surprize.

Asta am făcut și azi. Am profitat de somnoroșii mei și am lucrat la calendarele de advent. Calendarele astea sunt cumva și pentru sufletelul meu. Mă bucur enorm să le fac și mereu vreau ceva nou...nu am timp să fac câte aș vrea. Decembrie e singura lună din an în care proiectele astea au întâietate.

Sunt o adeptă a reciclărilor de orice fel. Cred ca englezii m-ar numi ”colecționar”. Mereu străng tot ce cred că pot folosi la proiectele mele și ajung cumva să strang mult mai multe decât folosesc. |Așa se face că aveam de anul trecut hartia folosită la împachetat cadourile de Crăciun. Acum și-a găsit un nou scop și a împachetat ”bomboane cu surprize” pentru calendar. Tuburile de hartie igienica...la mine se refolosesc în tot felul de domenii : de la jucarie de rontăit pentru iepurașul unei prietene, la suport pentru răsaduri și pană la lucru manual și proiecte handmade. Azo le-am folosit ca bază pentru bombonele.



În fiecare tub am pus un biletel cu numele temei și o poză cu ceea ce trebuie să realizeze

Dar și o punguliță cu ceva de ronțăit.


La final le-am împachetat în hîrtia de cadouri ca pe bomboane, le-am legat la capete, și le-am pus etichete cu numărul zilei în care trebuie deschise.

4 comentarii:

  1. Ce faina e ideea! Am strans si eu tuburi pentru a face "bomboane" supradimensionate pe care sa le asez la baza bradului. Ideea de a le "umple" cu ceva e buna! Trebuie doar sa o adaptez la temele mele de craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor sa ai la adaptat. Eu le voi tine intr-o cutie, dar initial mă gandisem să le inșir pe două ațe în ordine cronoligică. Ar fi fost ca o scară, dar pitica mea s-ar bucura mai mult să scotocească în cutie după ”bomboana zilei”.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!