luni, 1 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 1

 Pe blogul ei, Corina a început o provocare și anume să scrie câte o postare pe zi. Inițial mi-am zis că dacă ea scrie zilnic, eu o să o citesc zilnic, mai precis o să-i raspund la postare. Postarea ei m-a făcut însă să răspund și eu cu da la provocarea aceasta lansată de Irina, al cărei blog il descopăr cu acesta ocazie.

Corinei stiu că îi plac culorile toamnei, căldura sobei si o carte buna sau andrelele, așa că abia astept să descopăr cum își mai amenajează colțisoul ei de toamnă, ce mai citește sau ce lucrează în această lună.

Irina, face planuri, sau ”intenții”, cum le spune ea pentru luna aceasta. Pe langa provocarea de a scrie zilnic, să gătească cu dovleac, să tricoteze în culorile toamnei, picnic, plimbari ăn natura și inca multe. Îi doresc sa reușeasca tot ce intentionează.

Și preiau ideea ei, șă mă gândesc ce mi-ar placea mie sa fac în noiembrie:

  • să mă întâlnesc cu prietenii, poate la un grătar
  • să merg prin pădure într-o zi însorită, să aud frunzele foșnind sub pașii mei, să alerg cu copii si câinii
  • să fac mai multe poze, cu animalele, cu noi, cu cei dragi
  • să citesc ceva nou. În ultimul timp doar am recitit cărți anumite fragmende din carți, în funcție de starea de spirit pe care o aveam
  • să termin așa numita ”curățenie de sărbători”, să fac bradul și să decorez înainte de 1 decembrie
  • să planific calendarele de activitati de advent ( am de pregătit mai multe anul acesta), chiar daca domnisoara cea mare mi-a zis ca ea nu mai are timp de activitati zilnice. Ar vrea să încerce ceva săptămânal. 
  • să pregatesc toate cadourile pentru sărbatori. Decembrie, aș vrea să-mi rămână doar pentru activitați handmade
Îmi dau seama că mi-am propus multe pentru luna acesta și se pare că va fi o lună destul de agitată. Așa a și început de fapt: cu o sesiune de cumpărături și pentru acum, dar și pentru Craciun

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai descoperit "Dulce casa". Irina are multe idei interesante... Si cred ca aveti multe in comun.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc la fel :)).Am cumparat dovleacul deja, dar vreau sa-i fac poze intai :)).Spor si tie in tot ce ti-ai propus, eu refuz sa ma gandesc la Craciun deocamdata,cu siguranta un nu hotarat inainte de 15 nov., desi ar fi intelep sa o fac, altfel vor ramane toate de facut pe ultima suta de metri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită. Eu gătesc cu dovleac plăcintar de mult. Ne place ciorba de dovleac cu lapte și plăcinta. Anul acesta am cumpărat și eu dovleci. În grădină nu am reușit sa fac decât unul mic.
      De câțiva ani decorez și fac pomul de la începutul lui decembrie. Și eu îmi spuneam că în noiembrie e prea devreme, dar ...dacă vreau calendarul advent să inceapă pe 1 decembrie, atunci trebuie să-l pregătesc din timp. Momentan adun doar idei

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!