joi, 18 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 18


Azi a ieșit soarele și se anunță o zi frumoasă, chiar de stat afară. Parcă cineva ține cu mine și mi-a oferit pe tavă ziua asta să îmi pot repescta planul de curățenie. Azi erau în plan perdelele, doar de spalat, eventual de călcat dacă se usucă la timp. O să profit de ziua asta frumoasă să spal și geamurile, sper în toată casa, cat sunt fetele la școală. 


Tot acum e momentul de îngrijire a plantelor care stau la geam. De ziua mea am mai primit niște flori care trebuie transplantate în ghivece și asezate la locul lor de iernat.





De obicei ma ajută fetele la treburile astea, dar acum sunt prinse cu scoala. Au avut aproape în fiecare zi câte o lucrare, iar dacă nu au lucrări/teste, este perioadă de ascultat și de pus note, așa ca trebuie să dea o atenție mai mare pregătirii lecțiilor. Mă mai ajută doar la treburile uzuale (pus și strâns masa, strans rufe, etc..) Pragramul de dupaă - amiază pe care se presupune că îl au, e mai mult în timpul prânzului, astfel încât dimineața abia dacă reușim să ne organizăm că deja trebuie să plecam la școală. Seara rămâne indubitabil destinată efectuării temelor primite. Uneori trece și ora 23:00 și ele încă au de scris. Mă bucur că seara se întorc vesele acasă, cu note bune și cu povești vesele din timpul orelor. Pentru mine compensează ( și sper că și pentru ele) faptul că nu au timp de alte lucruri. De asta și incercăm în week-end să avem și timp de relaxare și de plimbare.

O zi cu spor!




3 comentarii:

  1. Ce harnicuta! Uitasem ferestrele tale cu acea parte de jos fixa si plina de flori....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ieri, când mă chinuiam la etaj să șterg partea aia fixa...să zicem doar că mi-a reamintic cât sunt de mică. Chiar mă gândeam că acum pare ciudat, dar la vremea când comandam ferestrele era pentru siguranța copiilor să nu se aplece pe geamul de la etaj. Au totuși avantajele lor cu partea ia fixăȘ eu pun flori, fetele au renunțat la perdele și își decorează pervazul.

      Ștergere
    2. Nu mai tineam minte de ce le-ai facut asa dar stiu ca mi s-au parut interesante si practice.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!