miercuri, 10 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 10

 Buna dimineata.  Ziua de azi a început cu o priveliște minunată. Ultimele rămășite de nori pareau fulgi din aripa răsfirată a unei pasări care îți ia rămas bun. Prima mea grijă a fost să le fac repede o fotografie să nu dispară. Acum mă felicit singură pentru promptitudine, deoarece odată cu răsaritul soarelui, s-a șters de pe cer și ultima fărâmă de nor. Se anunță o zi frumoasă, chiar dacă rece. Parbrizul a înghețat și nu e de mirare când aseara se simțea în aer miros de zăpadă. Chiar cred ca anul acesta ne vom bucura de ea și chiar ne vom sătura să o avem. Am vazut pe retelele de socializare ca aseara la Sinaia ningea.

Chiar dacă ultima lună, e totuși toamnă, iar florile mele luptă lături de zîna lor, nu cedează în fața iernii și a valului ei de frig și se încăpățânează să înflorească parcă din ce în ce mai frumos. Am facut o plimbare printre ele zilele trecute și o alta azi. Plina de frunze galbene grădina pare neingrijită, sălbăticită, dar cred că asta e farmecul ei toamna. Nu adun niciodată frunzele ( cu exceptia celor de nuc), ba chiar le mătur de pe alei și le fac grămadă la radăcina pomilor sau peste locurile unde știu că am bulbi de zambile, lalele sau crini.

























2 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!