vineri, 26 noiembrie 2021

Jurnal de Advent

 Vă povesteam zilele trecute de o provocare pentru luna decembrie, o provocare pentru mine. ideea principala e de a continua să scriu zilnic, dar pe tema adventului și nu doar a activităților cu copii. Ca sa-mi fie mai ușor, mi-am organizat niste rubrici, ca întrebările unui jurnal. La provocare ar putea raspunde oricine doreste, chiar dacă nu face activități de advent cu copiii.

Intrebările jurnalului sunt:

Ziua, data: 
Poză
Colind: 
Povestim: 
Ceva ce am făcut: 
Calendare Advent: 
  1. Căsuța cu Activățăți: 
  2. Advent Bomboane:
  3. Advent surpriză:
  4. Advent de hârtie
Le-am scris mai sus așa ca să-mi fie mai ușor de copiat zilnic. Acum o să dau detalii despre rubrici

Ziua, data: - de ex: miercuri, 1 decembrie
Poză: o poză despre Crăciun, iarnă, ceva ce faceți voi sau luați de pe net. Cateva cuvinte despre ea, motivand de ce ați ales-o sunt binevenite
Colind: Un colind pe care l-ați asculta sau cânta. Puteți scrie doar titlul, versurile sau pune un video 
Povestim: depre o amintire, o tradiție din copilarie sau de acum, o anectodă, ceva ce ai împărtăși cu copiii/familia.
Ceva ce am făcut: e o rubrică pe care nu știu dacă o s-o păstrez pentru mine. E mai mult pentru cei care nu fac calendar de activități. Pozele spun mai multe. Pot fi despre orice ai făcut în ziua respectivă: ai aranjat/decorat un colț de casă, ai gătit ceva, ai lucrat ceva (crosetat/tricotat et... - chiar daca e in lucru), ai cumpărat o decorațiune, ai văzut un film, ai citit o carte, ai fost să vezi luminițele din oraș, etc...
Calendare Advent: o rubrică pentru cei care s-au alaturat Adeventului de hârtie, sau au un calendar al lor de activități de advent. Lista de mai jos e pentru mine,  cu calendarele făcute de noi 
  1. Căsuța cu Activățăți: - făcut de fete pentru mine
  2. Advent Bomboane: - destinat piticei mele
  3. Advent surpriză: - destinat celei mari. Rubrica va fi redenumită pe 1 decembrie cand va vedea despre ce e vorba. Pana atunci, fiind urmăritor al blogului, nu pot spune despre ce e vorba
  4. Advent de hârtie - aici voi pune lucrarile primite de la cei care s-au inscris la Adventul de hârtie

4 comentarii:

  1. Mult spor in tot! Sunt sigura că vom citi postări grozave!

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice provocare e binevenita deci ma alatur. Voi face postari relativ zilnice dar fara rubrici. Ma voi stradui sa ating toate temele dar fara titluri ca sa nu fragmentez postarea. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum e mai bine pentru tine Corina. Imi face placere sa citesc pe blogul tau.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!