marți, 30 noiembrie 2021

Provocare de noiembrie - ziua 30

 Am ajuns și la final de noiembrie. O lună care, ca de obicei, a trecut parcă prea repede, o lună care mi-a adus o stare de liniște, de bine și de mulțumire pe care nu o mai simșisem de mult.

Ultima zi din lună, ultima zi de toamnă. Vremea e tot mai rece, iarna își anunță sosirea cu frig și ceață. Deja bate la ușă. Calendaristic, de mâine e sezonul ei și începem încet încet să strângem decorațiunile de toamnă și să facem loc celor de Crăciun și de iarnă. Dimineață am fost în magazie (brrr, ce frig e acolo) și am dat jos cutiile de Craciun. Mi-am luat doar săculeții de advent. Cineva (adică eu) va avea de lucru în seara asta să-i umple cu pungulițele pregătite.

E și ultima zi de provocare. O provocare lansata de Irina, la care au mai raspuns Corina și Alexandra. Au niște bloguri foarte interesante care merită urmărite. Am scris și ieri despre asta, provocarea mi-a adus un mare plus personal, m-a ajutat să mă regăsesc, mai corect zis să regăsesc o parte din mine pe care o neglijasem serios. Comunitatea de bloguri cu care am interacționat în aceasta perioadă a avut un mare rol. Îmi doresc să continui să scriu, chiar zilnic dacă pot, iar blogul să nu mai fie doar o activitate de iarnă cum a fost atâți ani la rând. Și pentru că provocarea aceasta a mers atât de bine la mine, mă provoc singură și nu doar pe mine, pe parcursul lunii decembrie la un Jurnal de advent.

Să nu uit că azi e zi de sărbătoare, Sf.  Andrei, ocrotitorul țarii noastre, motiv pentru care avem și liber. Tuturor celor care poarte numele sfâantului sau derivate ale acestuia, dar și celor care au ceva de sărbătorit/aniversat azi, le doresc tot ce e mai bun, alături de un călduros ”La mulți ani!”


Eu am în plan azi să mai fac mici ”retușuri” la preparatele de porc, mai sunt unele ce trebuiesc strânse din afumătoare și puse la congelator sau la borcane, ceva ordine apoi să primesc niște prieteni dragi. Împreună avem de sărbătorit doi copii minunați de care suntem foarte mândri.

3 comentarii:

Va mulțumesc pentru vizită!